י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טלטלה בערוץ 20: הפרשן הבולט פורש במפתיע

כחודשיים אחרי השקת מהדורת החדשות של ערוץ 20, הודיע במפתיע הפרשן הפוליטי שמעון ריקלין כי הוא עוזב את הערוץ • מסתמן כי ריקלין יעבור לרשת 13, שם שימש בעבר כפרשן, כך חושף וואלה ברנז'ה

ריקלין. צילום: שמעון ריקלין
ריקלין. צילום: שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

 


הפרשן הפוליטי של ערוץ 20, שמעון ריקלין, הודיע על עזיבת הערוץ. מסתמן כי ריקלין יעבור לרשת 13, שם שימש בעבר כפרשן, כך חושף וואלה ברנז'ה.

בתקשורת הגדירו את פרישתו של ריקלין: "רעידת אדמה בערוץ 20"

ריקלין נחשב לפרשן בולט של ערוץ 20, וכאוהד של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מרבה להגן עליו בתקשורת ובשל כך סופג ביקורת רבה ברשת. בשנה האחרונה הוא ליווה את ראש הממשלה בנימין נתניהו במסעותיו בעולם.

לפני כחודשיים הושקה מהדורת החדשות של ערוץ 20 והיא זוכה כיום לנתוני נתוני צפייה נאים, ביחס לפורמט חדש בשוק. בעולם התקשורת מעריכים כי הצופים הנמנים על מהדורת החדשות הם מהמחנה הימני והדתי לאומי.

בעבר שימש ריקלין כחבר פאנל בתוכנית מועצת החכמים. בעת מבצע צוק איתן הפך למשתתף קבוע בחדשות הלילה של ערוץ 2, ומשמש שם כפרשן. חבר בפאנל תוכנית "הצוללת" בערוץ הכנסת, וחבר קבוע בתוכנית הפאנליסטים "הפטריוטים" בערוץ 20, באפריל 2018 החל לשמש כפרשן מדיני, במהדורת החדשות של הערוץ. לצד השתתפות בתוכניות אקטואליה ברדיו ובטלוויזיה, כתב ריקלין גם טורי דעה לעיתונים "מקור ראשון" ו"בשבע", ולאתר "וואלה!".

בתחילת 2018 דורג על ידי גלובס במקום ה-22 ברשימת 50 העיתונאים המשפיעים בישראל לשנת 2017.

'בחדרי חרדים' פנה לריקלין ולערוץ 20, שמסרו: "אין תגובה".

שמעון ריקלין ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד