י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כלי התחבורה שהופך את ההתניידות בבני ברק לידידותית ונגישה

גם בבני ברק הפכו האופניים החשמליות לחלק מהנוף • מה הכי חשוב לדעת ברכישת האופניים החשמליות?

תמונה: Pixels
תמונה: Pixels



האופניים החשמליות נכנסו כבר לפני מספר שנים עמוק לשוק הישראלי, וגם בקרב בני המגזר החרדי רבים החליטו לעבור לאופניים חשמליות בשל היתרונות הרבים. אחת הדוגמאות הבולטות לאחיזה של האופניים החשמליות במגזר החרדי היא הצטרפותם של עשרות אברכי כולל בעלזא בירושלים, שעברו, בתמיכה קהילתית, לרכב על אופניים חשמליות בדרכם לכולל במקום להתנייד אליו באוטובוסים.

גם בעיר בני ברק ההתניידות בתחבורה ציבורית כמו גם ברכבים, אינה פשוטה כלל וכלל. על אחת כמה וכמה בערבי שבתות ובחגים כאשר העיר פקוקה לחלוטין, ועל כן ניכרת עליה חדה בשימוש באופניים חשמליות על ידי תושבי העיר והסביבה.

היתרונות של אופניים רבות והנה כמה מהן: חסכון בעמידה בפקקים, הודות לכך שמדובר בכלי רכב צר מאוד וקומפקטי והוא מצליח לנוע על הכבישים ברצף כמעט מבלי שיהיה צורך לעצור או לעמוד בפקקים.

החיסכון הכספי רב אף הוא. האופניים החשמליות אינן זקוקות לדלק על מנת שהן תוכלנה לנוע בכבישים. די בהטענה חשמלית והאופניים מוכנות לנסיעה. כמו כן אין הוצאות אחזקה וביטוח, וגם אין את בעיית החניה הידועה בעיר.

פנינו לאחד מאנשי המקצוע, מאיר בן חמו הבעלים של 'מרכז האופניים', וביקשנו לשמוע ממנו את הטיפים החשובים. לדבריו: "חשוב מאד להתאים את האופניים לרוכב. לכל זוג אופניים חשמליות יש את האופי שלהן. זה מאד אינדיבידואלי, ותלוי במשקל, באזור הרכיבה, ובמשתנים נוספים, ולכן אני מציע להגיע לחנות ולקבל את הייעוץ המקצועי של אנשי המקצוע של מרכז האופניים, כדי להתאים את האופניים לרוכב באופן אישי – זה אחד הדברים החשובים".
בן חמו מוסיף ואומר "כמובן שאני ממליץ שלא להתפשר על איכות, אמינות ושירות".
לפייסבוק של מרכז האופניים סורוצקין

בחנות 'מרכז האופניים' ברחוב סורוצקין 2 בבני ברק מוצעים אופניים חשמליים למכירה בשלל דגמים וצבעים אשר מתאימים לשימוש קל, נוח ויעיל בהתאם לתקן הישראלי, ובמחירים המשתלמים והזולים בישראל, כולל אחריות מלאה לשנה.
לחצו כאן לקבלת הוראות הגעה מגוגל

לפרטים נוספים התקשרו למספר: 072-3952826

תמונות: יח"צ מרכז האופניים






תחבורה אופניים חשמליות סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד