י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האדמו"ר הורה למארגנים: יש לבטל את שבת הגיבוש בצפון הארץ

בצל המתיחות הגוברת בצפון הארץ, ירי הרקטות לעבר ישראל ותקיפות חיל האוויר בסוריה, ביטלו שני סמינרים את שבת הגיבוש שתוכננה להם בשבת הקרובה ביישוב מירון שבצפון • ל'בחדרי חרדים' נודע כי סמינר אחד העביר את השבת ליישוב בדרום

כוחות צה"ל בגבול סוריה. אילוסטרציה. צילום: באזל עוידאת, פלאש 90
כוחות צה"ל בגבול סוריה. אילוסטרציה. צילום: באזל עוידאת, פלאש 90



פרסום ראשון • המצב הביטחוני הרגיש בצפון הארץ מביא עימו ביטולים רבים של חסידויות אשר תכננו לקיים 'שבת גיבוש' בצפון: ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסמינר לבנות של חסידות קרעטשניף ברחובות ביטל את שבת הגיבוש שהייתה צפויה להתקיים בשבת הקרובה ביישוב מירון.

בשבת הגיבוש, היו צפויות להשתתף כ-100 תלמידות וצוות ההוראה של הסמינר, אך עקב המתיחות בגבול הצפוני, ירי הרקטות לעבר ישראל ותקיפות חיל האוויר בסוריה - הוחלט שלא לקיים את השבת ביישוב מירון אלא ביישוב אבן שמואל שבדרום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את ההוראה לבטל את השבת, נתן האדמו"ר מקרעטשניף.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי גם סמינר סאטמר בבני ברק ביטל את שבת הגיבוש שתוכננה להתקיים אף היא ביישוב מירון, עקב המצב הביטחוני הרגיש.

כזכור, בחודשים האחרונים המצב בצפון הארץ מתוח מאוד. שלשום, לאחר נאום הגרעין של טראמפ תקפה ישראל באיראן וכתוצאה מכך נהרגו בכירים איראנים.

אמש, ירו כוחות איראנים רקטות לעבר ישראל, ואלה הופלו בידי מערך ההגנה של ישראל. מיד לאחר הירי תקף חיל האוויר מטרות איראניות בסוריה וכתוצאה מכך נהרגו 23 בני אדם.
שבת גיבוש צפון הארץ מתיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד