י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יד ראשונה מהשרה: שמלת ירושלים למכירה

לאחר שקיבלה הצעות, החליטה לפני כמה חודשים השרה רגב להוציא את השמלה האייקונית שלבשה בפסטיבל קאן - שמלת ירושלים - למכירה. היום זה קרה והמכירה יצאה לדרך. מה מחיר השמלה ומה הבטיחה השרה לעשות עם הכסף, כל הפרטים

pixabay
pixabay







בדרך כלל לא בוחנים את הופעתם ולבושם של שרים וחברי כנסת שמגיעים לאירועים, אך שמלה אחת שלבשה השרה רגב אי אפשר שלא לזכור. שמלת ירושלים הייחודית אותה לבשה השרה רגב באירוע הפתיחה של פסטיבל קאן בצרפת עוררה הדים גם בארץ, אבל גם לא מעט בחו"ל.

לפני מספר חודשים התפרסם כי השרה רגב שקלה למכור את השמלה בעקבות פניות רבות שקיבלה בנושא והיום הצעד קרם עור וגידים.

לפני מספר שעות פרסמה השרה רגב פוסט בפייסבוק בו היא מודיעה כי היא מוציאה את השמלה המפורסמת למכירה פומבית: " לקראת יום ירושלים אני נפרדת מ"שמלת ירושלים" שלי ומוציאה אותה למכירה פומבית. כל ההכנסות קודש לחיזוקה ופיתוחה של ירושלים". היא קראה לעוקביה לשתף את הפוסט.

לצורך מכירת השמלה הוקם אתר ייעודי שבו מסופר על השמלה, על ההשראה לה שנלקחה מהשיר 'ירושלים של זהב', על מעצב השמלה אביעד אריק הרמן ועל הבד ממנו עשויה השמלה. באתר ניתן להגיש גם הצעות לרכישת השמלה.

כמה שעות בלבד לאחר שפורסם הפוסט של השרה רגב, כבר ישנה הצעה בסכום לא מבוטל של 22 אלף שקלים, אך נראה שזה לא היעד הסופי. כל הכסף שיכנס ממכירת השמלה יועבר, כך על פי דברי השרה רגב, לחיזוק ופיתוח העיר ירושלים.

מירי רגב שמלת ירושלים למכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד