י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מאות מנהלי עמותות השתתפו בכנס מקצועי של פאגי ועיריית אלעד

הכנס המדובר הדהד ברחבי האזור ובקהילות הרבות בשל תוכנו המעניין, בעוד שמשתתפיו מספרים על הערך המוסף שקיבלו בשלל הנושאים שהעלו עניין רב בעניינים אקטואליים

צילום: רועי בודל
צילום: רועי בודל





מהקצאה לבניה - מאות מנהלי עמותות השתתפו בכנס שערך פאגי בשיתוף עיריית אלעד. בעקבות אישורי ההקצאות לעמותות ומוסדות בתקופה האחרונה בעיר אלעד, עלה צורך אמיתי של מנהלי עמותות בעיר שביקשו לקבל מידע מקצועי ואמין, כיצד יש להתנהל לאחר ההקצאה ועד לבניה, דבר נוסף עליו ביקשו מנהלי העמותות ללמוד ולרכוש ידע המקנה השגת המשאבים הנדרשים לעמותה לבניה, בכדי לממש את ההקצאה בצורה הטובה ביותר.

בערב הייחודי שהתקיים באולם ויזני'ץ בעיר, השתתפו ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש, יו"ר ועדת תכנון ובניה בעיר וחבר העירייה הרב אברהם שטרן, חבר המועצה הרב פנחס גרוס, ראש מערך פאגי וסמנכ"ל הבינלאומי מר ינון שויקה ומנהל סניף פאגי באלעד מר איציק אנג'ל, לצד מאות מנהלי עמותות שקיבלו הקצאה בגל ההקצאות האחרון שנערך בעיר אלעד.

את הערב פתח ראש מערך 'פאגי' וסמנכ"ל הבינלאומי, מר ינון שויקה שקידם בברכה את מאות מנהלי העמותות שבאו לרכוש ידע מקצועי בעזרת פאגי ועיריית אלעד, שויקה ציין את הליווי המקצועי השוטף שמעניקים בפאגי לעמותות ואת העובדה שפאגי פועל כל העת למתן פתרונות לצרכים העולים מן השטח מתוך ההיכרות העמוקה שלו עם המגזר החרדי והמעורבות של הבנק בסוגיות הבוערות של המגזר.


צילום: רועי בודל

ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש נשא דברי ברכה וציין את תנופת הבניה והפיתוח בה נמצאת העיר בימים אלו כשחלק ניכר ממנה קרה בעקבות ההקצאות מצד העיריה עבור מבני ציבור, הרב פרוש הזכיר לשבח את החיבור המיוחד של פאגי לעיר אלעד והקשר המצוין לעמותות השונות שעוסקות בבניית מבני ציבור בעיר.

את החלק המקצועי של הערב פתח מר אורי גסנבאור מנהל פרויקטים מנכ"ל חברת גסנבאור בע"מ ריתק את הנוכחים שעה ארוכה בהרצאה בנושא "קידום וניהול פרויקטים מבני ציבור" ופירט כיצד מנהלים באופן מושכל את כל שלבי העבודה מקבלת ההקצאה ועד לתוצאה המושלמת, בחלק השני של הערב התייחס מוטי ויטמן סמנכ"ל "חברת משאבים בע"מ בהרצאה שכותרתה "מהקצאה לבניה" - הדרך הקלה לגיוס משאבים למימוש ההקצאה, והעניק למנהלי העמותות תובנות וטיפים מקצועיים לרוב בתחום גיוס המשאבים בדרך הנכונה והבטוחה. בסיום הערב הודו מנהלי העמותות לפאגי על ערב מיוחד ותועלתי לטובת העמותות השונות.
פאגי כנס באלעד חרדים בעסקים כלכלה עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד