י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

כך הצליח המכון החרדי לבנות הסמינרים לגבור על המכללות הישראליות

בעוד שרק כ-84% מבוגרי המכללות הישראליות לחשבונאות עוברים את מבחני ההסמכה, מצליח מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב לעקוף את כולם בסיבוב ולהציג 95% מעבר, ביום רביעי ב' סיוון יתקיים היום הפתוח.

כך הצליח המכון החרדי לבנות הסמינרים לגבור על המכללות הישראליות
pixabay



בוגרות כיתות י"ב בסמינרים החרדיים המבקשות לרכוש מקצוע מכובד ומתגמל מוצאות עצמן עומדות בפני בחירה לא פשוטה כשמטרתן העיקרית היא לרכוש את ההכשרה המקצועית ביותר, מבלי להתפשר על האופי התורני והאווירה החרדית המאפיינת בוגרות סמינרים.

מה שרבות מבוגרות כיתות י"ב גילו כי מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב הוא בדיוק כזה המותאם לדרישות המקצועיות והאווירה התורנית אף היא בלתי מתפשרת.
המכון מציע לימודים לבוגרות הסמינרים בתחומים המבוקשים ביותר בתחום התעסוקה ובהם: B.SC. בהנדסת תוכנה, B.SC במדעי המחשב, BA במנהל עסקים ו-BA בחשבונאות ומערכות מידע.
תחומים אלה המאפשרים תעסוקה בענף ההיי טק המתגמל, פירמות רו"ח המובילות ועוד תחומים אשר בהם קיים ביקוש גדול לבוגרות המכון החרדי אשר שמעו הגיע למרחוק בהישגים המרשימים אליהם הגיעו תלמידותיו.

לחצו כאן לפרטים נוספים



תחום אשר זוכה לביקוש גבוה במיוחד הוא תחום החשבונאות אשר בו מציג מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב הישגים כבירים בכל קנה מידה ישראלי. תלמידות מגמת החשבונאות בלוסטיג מצליחות הודות לתואר הנרכש לקצר את הליכי בחינות ההסמכה ולקבל פטור מ-13 בחינות הסמכה, ובכך לחסוך זמן יקר שנדרשות בוגרות סמינרים, שלא למדו לימודי תואר, לעבור בביצוע מבחנים מפרכים.

בעוד שאחוז מעבר בחינות לשכת רו"ח במכללות הישראליות עומד בממוצע של 84% הרי ש-95%! מבוגרות מכון לוסטיג בתחום ראיית החשבון עוברות את המבחנים בהצלחה. לא רק שהתלמידות עוברות את המבחנים בהצלחה גדולה, אלא שבוגרות אלו אינן נדרשות לאתר ולחפש מקום להתמחות בו אלא דווקא המעסיקים הם שעומדים בתור ומבקשים להעסיק את הבוגרות של המכון האיכותי בהכירם את האיכות והמקצועיות הבלתי מתפשרת.

ביום רביעי ב' סיוון יתקיים יום פתוח במכון לוסטיג ברחוב גבעת גאולה ברמת גן, במהלכו יוכלו המבקרים לקבל באופן בלתי אמצעי את מלוא המידע על כל אחת מתוכניות הלימוד תוך מתן מענה לשאלות על מהות התואר, אפשרויות התעסוקה בתחום וכדומה.

למידע נוסף ולהרשמה ליום הפתוח התקשרו: 072-3945225‏.




קישורים:
לפרטים נוספים
סמינר מכון לב לוסטיג השכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד