ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תיעוד: משה מונטג מחייך בדרך הביתה

את חג השבועות הקרוב יעשה משה מונטג כשהוא בביתו, בית המשפט דחה הבוקר את ערר המשטרה על החלטת השופט מאתמול, לשחררו למעצר בית • לגבי המאכער החשוד בפרשה - מעצרו הוארך

מונטג בדרך הביתה
מונטג בדרך הביתה



שופטת בית משפט המחוזי מרכז דחתה את ערר המשטרה ושיחררה למעצר בית את יו"ר ועדת תכנון ובנייה משה מונטג, למעצר בית. חשוד נוסף שהוגדר כ'מאכער' מעצרו הוארך עד ליום חמישי.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', בית משפט השלום בראשון לציון, השופט גיא אבנון החליט לשחרר בתנאים מגבילים את החשודים שנותרו במעצר.

אולם, חוקרי יאל"כ הגישו ערר לבית משפט המחוזי מרכז והשופטת נאוה בכור קיבלה חלקית את הבקשה. חוקרי להב 433 ביקשו להאריך בארבעה ימים את מעצרם של שניים מהחשודים, יו"ר ועדת תכנון ובנייה משה מונטג וחשוד נוסף שהוגדר כ'מאכער'.

פרקליטו עו"ד עמית חדד ממשרדו של יעקב וינרוט נלחם עבור הלקוח שלו והשופטת קיבלה את טענותיו. השופטת גיא בכור דחתה את הערר בעניינו של מונטג וקיבלה חלקית את הבקשה בעניינו של המאכער.

באשר לחשוד נוסף, דניאל צרפתי, המשטרה ביקשה להוסיף לתנאים המגבילים, איסור עיסוק בתפקידו כמהנדס העיר בית שמש. מאחר והצדדים הגיעו כבר אתמול להסכמה על הוספת ההגבלה שביקשה המשטרה, לא נערך דיון בעניין.
פרשת השחיתות בבית שמש מעצר בית משה מונטג מאכער דניאל צרפתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד