י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חמאס ניצח אותנו - כי אנחנו שחצנים // יענקי פרבר בטור זועם

ברשתות החברתיות צה"ל הובס, אין לנו הסברה. דובר צה"ל לתקשורת הזרה מנהל את התקשורת בהפקרות איומה. אנחנו מלכי ההייטק והטכנולוגיה - מפסידים לאנשים שלא יודעים קרוא וכתוב ושמתמחים בלהטיס עפיפונים, כי אנחנו שחצנים // יענקי פרבר רותח

הרמטכל אייזנקוט. צילום: דובר צהל
הרמטכל אייזנקוט. צילום: דובר צהל



במהלך השבועות האחרונים משתוללים אלפי פעילי טרור סמוך לגדר בין ישראל לעזה. המפגינים שמשתייכים לתנועת חמאס מבעירים צמיגים ומנסים לפגוע בגדר, הם מנסים לפרוץ אותה בדרכים אלימות, מיידים בקבוקי תבערה, משגרים עפיפוני תבערה לעבר השטח הישראלי וגורמים נזק עצום לשדות.

בימים האחרונים, לקראת יום הנכבה, הביאו מנהיגי חמאס לגדר בגבול עזה עשרות אלפי מפגינים. הם עמדו שם עם תינוקות על הידיים, דחפו לכיוון הגדר ילדים בניגוד לרצונם והשתמשו בעיתונאים כמגינים אנושיים. הם רצו שחיילי צה"ל יהרגו אותם, בעוד צה"ל עושה הכל כדי לא לפגוע במפגינים שלווים, הם עושים הכל כדי שצה"ל כן יפגע.

המפגינים הם אנשי חמאס בלבוש אזרחי. חמאס מנצל את הצעירים ואת הילדים ומביא אותם לגדר כדי שימותו - מה שייתן לו נקודות זכות בעולם. החמאס לאחר הגירוש מגוש קטיף הפך את עזה לגיהנום, את האזרחים הפך לבני ערובה, והחל לבנות לעצמו צבא שלם. במקום לפתח את עזה ולבנות שם עיר יפה עם בתי מלון שצמודים לחוף, חמאס בנה עיר תחתית עם מנהרות טרור.

אסור לצה"ל לתת למפגינים לפרוץ את הגדר, הישובים הישראליים בגבול נמצאים במרחק דקות מהגדר, ואם מחבלים יגיעו אליהם הם יטבחו באזרחים.

אבל - וכאן בא האבל הגדול - צה"ל מנצח בגדר ומפסיד בעולם, חמאס הביס את צה"ל במדיה החברתית, צה"ל הוכרז היום בעולם אחרי הרבה מאד זמן שהיה שקט בגזרה התקשורתית, כ"צבא שטובח בילדים". אפילו שאין הוכחה שאכן ילדים נהרגו.

כותרות העיתונים ואתרי החדשות נמרחו בתמונות מעזה. הדברים הללו פוגעים במדינה, פוגעים בתעשיה, פוגעים ביבוא וביצאו, חברות בעולם מושפעות מהתמונות בעזה ומסרבות לעשות עסקים עם ישראלים.

ברשתות החברתיות צה"ל הובס, אין לנו הסברה. דובר צה"ל לתקשורת הזרה מנהל את התקשורת בהפקרות איומה, ניסוחים נוראיים לסרטונים שצה"ל מפיץ - שבימים טובים מגיעים למיליוני צפיות, לא עוברים את החצי מיליון. בעזה החמאס מביא את העיתונאים עד הגדר, והם מדווחים בלייב, פה צה"ל שם את העיתונאים רחוק מהגדר, במקום להביא עשרות עיתונאים מכל העולם לגדר בעזה, להכניס אותם ל"ספארי" ממוגן, ולתת להם הגנה ליד הגדר, שם הם יעבירו בלייב את המתרחש, צה"ל מצייץ ציוצים מביכים בטוויטר, מוציא דוברויות אומללות, היום המלחמה בפייסבוק ובטוויטר, לא בדוברויות.

שגרירים ישראלים בעולם נקראים להתייעצות ואף מגורשים, הפלסטינים מפוצצים אוטובוסים ודוקרים וטובחים ורוצחים ילדים ברחובות, דורסים תינוקות, ואף אחד לא מגרש נציגים פלסטיניים בעולם. אנחנו נלחמים את המלחמה הלא נכונה.

צה"ל הופך את עצמו למוקצה בעולם, לערבים יש חמ"ל הסברה אדיר בכל מקום בגלובוס, הם מפוצצים את העולם עם תעמולה. צה"ל לא קולט מה הולך מאחורי גבו. הצבא מתנהל כמו לפני 50 שנה, יחידת דובר צה"ל לתקשורת הזרה היא יחידה שחצנית שלא מוכנה לקבל עצות מאחרים. אנחנו מפסידים ומובסים לכמה חמאסניקים שמתמחים בלשדרג את הקלע דוד. אנחנו מלכי ההייטק והטכנולוגיה - מפסידים לאנשים שלא יודעים קרוא וכתוב ושמתמחים בלהטיס עפיפונים, כי אנחנו שחצנים.
צהל חמאס מהומות עזה כישלון הסברתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד