י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תעלומה: האלמוני שהכניס את הזמר החרדי להלם

'אהרל'ע', אלבומו החדש של הזמר אהרל'ה סמט, יגיע בעוד יומיים לחנויות, אבל יש כבר מי שמנסה לגזור קופון: באתר המכירות 'איביי' פרסם אלמוני מודעה המציעה את האלבום למכירה כבר עכשיו במחיר של 320 דולר • מההפקה נמסר: "אהרל׳ה בהלם. מומלץ שלא לרכוש דרכו את האלבום, מכיוון שעוד יומיים הדיסק יגיע לחנויות, ויימכר במחיר רגיל" • תעלומה

תעלומה: האלמוני שהכניס את הזמר החרדי להלם
פלאש 90





ביום חמישי הקרוב מתוכנן אלבום הביכורים של אהרלה סאמט - 'אהרל'ע', להגיע לחנויות, אולם נדמה כי יש שאינם יכולים להתאפק.

במשך שנים עמל הזמר החסידי ממאה שערים בעל קול הטנור על אלבום הביכורים שלו, בו יראו אור מגוון שירים- שקטים, מרגשים וקצביים, כדוגמת - 'סיני' שיצא בל"ג בעומר האחרון, השיר המקורי 'לא לנו', שבוצע על ידי סמעט במגוון אירועים אולם לא יצא בצורה רשמית, ועוד רבים וטובים.

השיר 'סיני' שיצא לפני כשבועיים.

אולם, עושה רושם שהציפייה לאלבום המבטיח לא יודעת שובע: באתר המכירות 'אי-ביי' פורסמה מודעה המציעה למכירה את אלבומו של הזמר כבר עכשיו. דא עקא: המציע האלמוני דורש מחיר מפולפל של 320 דולר, ובעברית כ-1150 שקלים.

כאמור, טרם ידוע מי המציע האלמוני ומה הם האינטרסים העומדים לצידו, אולם בהפקה מיהרו להכחיש כל קשר למכירה, ובמיוחד למחיר המופרז שנדרש עבור 'אהרל'ע'.



המודעה באתר 'איביי'

מטעמו של סאמט נמסר ל'בחדרי חרדים': "אהרל׳ה בהלם, הוא לא יודע את זהות המוכר, ובכל מקרה מומלץ שלא לרכוש דרכו את האלבום, מכיוון שעוד יומיים הדיסק יגיע לחנויות, ויימכר במחיר רגיל של 60 שקל"

"האלבום משוכפל בארה״ב ולכן ייתכן שמישהו משם הצליח להשיג עותק בדרך לא דרך. כעל כל מידע נוסף - נעדכן", לשון התגובה.
אהרלה סמעט אהרלע איביי מכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד