י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זה הגיע: אלבום הבכורה של אהר'לע סמט • האזינו

אחרי ציפייה ארוכה, רואה אור אלבום הביכורים של הזמר אהר'לע סמט • 12 רצועות שעשויות להפוך ללהיטים - מוצאות את מקומן באלבום המבטיח • טעימה מהאלבום - להאזנה

זה הגיע: אלבום הבכורה של אהר'לע סמט • האזינו



קרוב ל-20 שנה אהר'לע סאמעט כאן. מדי פעם הוא מבליח לרגע בהפקה כזו או אחרת, פעם כזמר אורח ולעתים כסולן אבל אלבום גדול ואמיתי, כזה שהוא שותף מלא בהפקתו - היה אצלו תמיד בגדר חלום.

בעבודת צוות שנמשכה מספר שנים, האלבום החדש ״אהר’לע" סוף סוף באויר, בהפקתו של נפתלי משה שניצלר.

חלקים רבים מתוך האלבום כבר הפכו ללהיטים עוד בטרם הוקלטו, מה שמעיד כי מדובר באלבום מבטיח ועשיר בתוכן. האלבום מכיל 12 לחנים כשעל הסאונד המשובח הופקד אלי לישינסקי.

רשימת המלחינים באלבום כוללת את כ"ק האדמו"ר מסקולען, פינקי וועבר, מאיר אדלר, ליפא שמעלצר, יענקי דסקל, משולם גרינברגר, מוטי אילוביץ', ר' הלל פלאי, ר' שימשי ניימן שהלחין את "נשמה" של שלוימי גרטנר והערשי רוטנברג שהלחין את"תנועל'ה" של שלום למר.

בגזרת המעבדים, אהר'לע נעזר במוזיקאים משה לאופר, מאיר אדלר, נפתלי משה שניצלר ויואלי דיקמן.

אם יש משהו שאהר'לע גאה בו יותר מכל זו העובדה שהוא הצליח לייצר אלבום חדשני ללא סיוע דיגיטלי שכולו אותנטי ומנוגן בכלים חיים.

״אהר'לע" הוא אלבום חסידי אותנטי מחד ועם זאת מלא אדרנלין וקצב, מוסיקה ברמת אחרת, צבע מרענן וסוחף ונדמה שהאלבום הולך לכבוש את קהל שוחרי המוסיקה החסידית בארץ ובעולם וללוות אותנו עוד זמן רב.

האזינו לטעימה משירי האלבום:
אהרלע אהרלע סמט נפתלי שניצלר טעימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד