י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השיא של השמאלנים: אמירת קדיש לע"נ המחבלים

הם יבזו את הסמל היהודי העתיק, תפילין. אך יקפידו לעטות חיג'אב כשהן במחיצת ערבים • השיא: אמירת קדיש פומבית לעילוי נשמתם, ע"י מפגיני שמאל קיצון

עו"ד יצחק שיינפלד
עו"ד יצחק שיינפלד



סאטירה נמוכה, מקוממת ופוגענית נגד ה'תפילין'. אות וסמל ליהדות ויהודים. יהודים מסרו נפשם במחנות ההשמדה בכדי להניח, ולו לרגע קט, בית אחד של התפילין. הם יבזו את הסמל היהודי העתיק, תפילין. אך יקפידו לעטות חיג'אב כשהן במחיצת ערבים. מייצג שנאה המביע תמיכה בהרוגי המהומות בעזה, ע"י תלמידי בצלאל, ביה"ס הישראלי לאומנות בתל אביב. רישום שמות ההרוגים על מדרכות ת"א והדלקת נרות לזכרם. השיא, אמירת קדיש פומבית לעילוי נשמתם, ע"י מפגיני שמאל קיצון.

כשזה לנגח, להזיק, לפגוע בישראל ובתדמיתה, לסכן את יהודי העולם באשר הם, השמאל האתאיסטי, שונא עצמו ומולדתו, מוכן להכריז ולהצהיר בפומבי ובקול גדול - "יתגדל ויתקדש שמיה רבה". באם זה לא היה קורה, מצולם ומתועד! מי היה מאמין? ערב חג השבועות, חג הגרים שרוצים להסתפח לעם ישראל, צריך לברר מדוע ישנם שרוצים לנטוש, אמונה ועם. לבגוד בכל היקר והקדוש.

מהם שורשי השנאה התהומית, הבוז הציני, המנוכר לכל מה שלאומי, ישראלי, יהודי, על אחת כמה וכמה, באם הוא דתי או קשור למסורת ישראל-סבא. אתה מסתכל על הפעילים, לכאורה, מתורבתים. ישראל השבעה והעייפה. חלקם הקטן עשה צבא ביחידות עילית, רובם אנרכיסטים, פאצפיסטים, שלא שירתו בצה"ל, אידיאולוגית. אורחות חייהם ומה שחשוב להם, העניין שיקר לליבם וממלא את עולמם, על סף הבגידה! בכל מי ומה שיקר וקדוש, לרוב תושבי הארץ הזו. בראשם, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון העומדים על משמר ארצנו ודואגים לבטחונם הם, גם בצפון ת"א.

אז מה קרה? קורה, ולמה?

הם יאבקו על חופש דת, מנהג, מסורת של אויבים, ויבוזו לכל סממן דתי יהודי. הם יכבדו כל דיקטטור, מנהיג, שונא ציון וירושלים, ויבוזו למנהיג שנבחר דמוקרטית בהיותו ישראלי ואוהב ארצו ומולדתו. פרי ביאושים זה? על שום מה? חז"ל לימדונו "עשיו שונא ליעקב, זו הלכה". הם לא עשיו! הם בשר מבשרנו, עצם מעצמנו, למדו במיטב בתי הספר, באותו חינוך וסביבה שהצמיחה טייסים, גנרלים, לוחמים עזי נפש, מי שמסכן ומחרף נפשו במערכות ישראל, בצורה התנדבותית נפלאה. על איזה רקע צמח הניכור הנורא והשנאה המצמיתה?

השנאה הפתולוגית יונקת ומוזנת מ'גלותיות' מובנת. הבושה להיות יהודי. איבוד הגאווה הלאומית. לאורך כל הדורות היו יהודים שהתביישו ביהדותם, המירו דתם, והתערבו בסביבה האורגנית. העם היהודי פלט את האברים הנגועים ושמר על זהותו השלמה וצורתו היחודית, המתיוונים למינהם נעלמו, התבוללו.

פה, בארץ חמדת אבות, הם נשארים בסביבתם הטבעית והמקורית, הם לא נבלעים. כל בוקר הם מסתכלים במראה ורואים את מה שהם רוצים לנטוש, לעזוב. את מה שהם מתביישים בו. וב"ה ארץ פורחת ומנצחת, לא גטו מאוס וקודר. ייתכן והם טועים?

חפצם להיות ככל העמים, מתביישים בהיותם 'עם סגולה', אור לגויים. להיות כמו כולם, לא צריך להיות, לחיות בישראל. באירופה וצפון אמריקה יותר טוב. אין צבא, פחות מיסים! גבולות פתוחים, שכנים סימפטיים ולא מאיימים. המראה הזו, שמראה להם, כל יום וכל שעה, את מה שהם רוצים לאבד בידיים, מטריפה את דעתם, זוהי השנאה הטהורה.

למה הם לא הולכים? למה הם לא נוטשים אותנו לגורלנו? לכו, עזבו! למה בחרתם להשאר ולכעוס?התשובה בנאלית ומדהימה. רובם מתפרנסים מזה. חלקם ישירות,' שכירים'. חלקם בטובות הנאה, נסיעות וכיבודים, חלקם במשרות באקדמיה, שבכל מקום אחר רק יכלו לחלום עליהם. שיילוקים יהודיים. הכסף 'מכריח' אותם להשאר. פה הם 'מציאה', לא פה, הם נפולת של נמושות.

אז הם פה, ליבם שם. הם מביטים בחלון ועיניהם כלות, בטוב אשר בישראל, שמסתדרת מצוין בלעדיהם. כך נובט גרעין השנאה. זה מתחיל מקנאה. תמריץ הכסף הגדול שמוזרם לארץ ע״י ארגונים לא שוחרי ואוהבי ישראל, מתדלק את השונאים. הכסף מעוור, משחית ומסלף. אלו שונאיך, אלו רודפיך, חפור מעט ותגלה, כסף זה שם הסיפור. אידיאולוגית הפרוטה. חג שמח.
תפילין ליצנות ארץ נהדרת שמאל קדיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד