י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הצלת חיים מסביב לעולם

כמאה איש טופלו ע"י איחוד הצלה באוקראינה לרגל חג השבועות

הצלת חיים מסביב לעולם
דוברות איחוד הצלה





באיחוד הצלה סניף אומן וסניף קייב בסיוע מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שמגיעים מישראל וארה"ב מציינים כעת בסיפוק את סיום מבצע האבטחה הרפואית מיום חמישי שעבר ועד הלילה בחצות לרגל הגעת האלפים לציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה ולציונו של הבעל שם טוב במעז'יבוז.



הרב הלל כהן מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה מסר: "אמבולנס איחוד הצלה אוקראינה עם החובשים מאומן ומישראל איבטחו רפואית את הגעת האלפים גם במעז'יבוז וגם באומן. הפעילות השנה החלה כבר ביום חמישי ועד לצאת החג באוקראינה - פעילות הצלת חיים שלושה ימי חג ושבת ברצף עקב השבת שלפני שני ימי חג השבועות".



ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: "בסיוע של אגף הקשר עם המתנדב באיחוד הצלה ואגף הציוד איבזרנו את אמבולנס איחוד הצלה והמתנדבים באומן בציוד הרפואי הנדרש לטובת אבטחת האלפים. אפשר לציין כי טופלו אירועי שגרה בלבד ובס"ד לא נרשמו אירועים חריגים. במקרי חירום רפואי באוקראינה בכל ימות השנה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 מספר מקומי באוקראינה ומוקד איחוד הצלה יזניק את כונני איחוד הצלה אומן ואוקראינה הקרובים ביותר למיקום האירוע".



גיא טל ראש סניף איחוד הצלה באומן מסר: "פעילות הצלת החיים של החובשים המתנדבים באיחוד הצלה סניף אומן נמשכת בכל ימות השנה. לרגל חג השבועות הפעילות השנה התמקדה באבטחה רפואית גם בשבת ערב חג השבועות בשיתוף פעולה עם משלחת החובשים והפרמדיקים שמגיעים מישראל וסייעו לתגבר את המענה המהיר ביותר לכל מקרה חירום רפואי באומן ואוקראינה".



נתי אוסטרי מנהל משלחת איחוד הצלה לאוקראינה מסכם: "בסיוע של חברי המשלחת הרפואית שהגיעו מישראל וארה"ב והחובשים שנמצאים בכל ימות השנה בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה הענקנו טיפול רפואי לכמאה איש שנזקקו לקבלת סיוע רפואי. חלקם אף פונו באמבולנס איחוד הצלה אוקראינה להמשך קבלת טיפול רפואי ומעקב בבתי חולים מקומיים תוך ליווי צמוד של החובשים של איחוד הצלה".





איחוד הצלה אומן הצלת חיים עזרה ראשונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד