י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כל הפרטים: הכנס השנתי לנשים בירושלים

מדובר באחד האירועים המקצועיים והמקיפים ביותר בתחום הרפואה וההלכה, המאגד על במה אחת מגוון רחב של מומחים. ביניהם מנהלי יחידות בבתי חולים המובילים בארץ, פרופסורים בעלי שם בינלאומי, מומחים בתחומי סוציולוגיה, יעוץ ועוד.

כל הפרטים: הכנס השנתי לנשים בירושלים





במהלך הכנס יערכו שלושה פאנלים ייחודיים הכוללים אנשי המקצוע, רבני המכון וסיפורים אישים.
בנוסף להרצאות רפואיות, יכלול הכנס הרצאות TED חדשניות מפי רבני המכון שיביאו לקדמת הבמה את גישת ההלכה עליה מושתתת כל עבודת המכון.
מזה שנים כנסי מכון פוע"ה זוכים למעמד ולהכרה ציבורית רחבה החוצה מגזרים ודעות. במכון רואים לזכות ללמד ולחשוף את הציבור לחידושים רפואיים והלכתיים בתחומי פוריות, הריון ולידה, גנטיקה, טהרת המשפחה ואישות.
"אנחנו במכון פוע"ה זוכים לקבל יותר מ- 250 פניות ביום בנושאים בהם מתמחה המכון", אומר הרב מנחם בורשטין שליט"א, ראש מכון פוע"ה. "הרבה פעמים מגיעות אלינו שאלות שהיו יכולות להימנע אילולי האנשים היו משתמשים בכל המידע העומד לרשותנו כיום. כנס הנשים הוא בדיוק המקום בו ניתן לקבל המון כלים ומידע שהינו שימושי לחיי היום יום שלנו", מדגיש הרב בורשטין.



הכנס מיועד לנשות מקצועות המגיעות מתחום הבריאות, הייעוץ והחברה, ולכל הנשים שרוצות להתחדש בידיעותיהן בתחומים הרפואיים הנוגעים לחיי האישה והמשפחה.
"להשתתף בכנס נשים זה משהו שאני לא מוותרת עליו למרות כל העומס של העבודה"- אומרת אורנה, מיילדת מזה 12 שנה באחד מבתי חולים ומשתתפת קבועה בכנס נשים של מכון פוע"ה. "תכנים שאני שומעת בכנס נותנים לי המון כוח וידע ממשי בתחום שאני עוסקת בו ביום יום במשך יותר מעשור" משתפת אורנה.

הרבנית ימימה מזרחי, שתמסור השנה שיחה במושב אישות- "יוצא לי להגיע לכנס נשים של מכון פוע"ה כבר כמה שנים ברציפות וכל פעם אני זוכה לשמוע תכנים חדשים ומעודכנים שתמיד רלוונטיים, גם לנשים שאינן מגיעות מתחומי הבריאות.

הכנס נותן מקום מכובד להענקת ידיעות לנשים שרוצות ללמוד ולהתעצם בכל מה שנוגע לחיי אישה. זה אירוע בו התורה הקדושה פוגשת רפואה חדשנית ועדכנית כפי שמביא איתו הדור וכל זה ללא פשרות וללא ויתורים הלכתיים".

מארגני הכנס מדווחים על רישום ערני וצופים להגיע למעלה מאלף משתתפות. כל מי שעדיין שמתלבטת- זה הזמן להירשם ולקחת חלק באירוע הגדול של השנה.
הכנס יתקיים ב- כ' סיוון , 3/6 בבנייני האומה, ירושלים, בין השעות 08:00-17:30.

לפרטים נוספים
פועה כנס רפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד