י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אף אתה הקהה את שיניו // גואל עונה לרוגל

בערב חג השבועות הניף העיתונאי רוגל אלפר את קולמוסו וזלזל באופן בוטה וגס בטורו שבעיתון 'הארץ' כנגד האדמו"ר הקוה"ט רבי ישראל אביחצירא - הבבא סאלי זיע"א. אלפר שידוע בגישתו החשוכה והמזלזלת כלפי קודשי ישראל קיבל תגובה הולמת ממנכ"ל המוסדות ע"ש בבא סאלי גואל ועקנין שפורסמה בעיתון 'הארץ'

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



תפסיקו להתנשא עלינו: משהגיע סידנא רבי ישראל אביחצירא זצ"ל הידוע בכינויו 'בבא סאלי' מצפון אפריקה לארץ ישראל, כמו הרים את גוום השחוח של עולי ארצות המגרב והעניק להם גאווה וחוסן לאומי.

את מקומו כצדיק ופועל ישועות רכש 'בבא סאלי' בזכות ולא בחסד, כשאת ביתו הצנוע באשקלון ולאחר מכן בנתיבות פקדו כל שועי ארץ, ראשי ממשל ואנשי השלטון, רק מפני שידעו והאמינו כי "צדיק גוזר והקב"ה מקיים". באי ביתו לא היו דווקא אנשים דתיים. בכור שטרית ויצחק נבון לא היו דתיים כלל ועיקר, אבל ידעו כי עיניו של 'בבא סאלי' צופיות למרחוק וברכותיו היוצאות מפיו תמיד ידייקו וישיגו את מטרתן.

הוא לא היה חוזה או קורא בקפה כפי שמנסה רוגל אלפר לצייר. 'בבא סאלי' היה איש קדוש שהתקדש מגיל אפס בתאפילאלת שבמרוקו והוכר כמי שכל היוצא מפיו יעשה אלוקים. כבר בצעירותו התגלו בו גינוני קדושה ויראת אלוקים וכל סובביו הודו כי הינו מורם מעם, ואינו ככל האנשים.

טורו הביקורתי והמשתלח של אלפר בעיתון 'הארץ' חוטא לאמת ובעיקר מזלזל ומתנשא על ציבור ענק של מאמינים. מיליוני יהודים מכל העולם רואים ב'בבא סאלי' אישיות של קדושה וצדקות שאין לה אח ורע בדורנו, ואף מקום קברו ממשיך לסחוף המונים רבים. לפי משרד התיירות, ציונו של בבא סאלי הינו אחד מחמשת אתרי התיירות המקודשים בעולם היהודי.





אין עוד מנהיג בסדר גודל שכזה, שלאחר 34 שנים מפטירתו, עדיין נישא שמו בהערצה ומקום קברו משמש תל תלפיות לאלפי יהודים מכל העולם הבאים אליו בכל יום ומבקשים ישועות בזכות הצדיק.

המשך מפעלותיו של 'בבא סאלי' בהם ראה את ייעודו בחיים - מוסדות וישיבות מגיל הטף ועד גיל שיבה - הם התשובה היחידה להתנשאות המביכה של תופעת רוגל אלפר ועיתון 'הארץ', השמאל הישראלי ועדר ה'גרבוז'ים המזלזל באמונתם של יהודים מכל העולם, הרואים ב'בבא סאלי' צדיק ופועל ישועות, בשעתו ולדורות.

● הכותב הינו מנכ"ל המוסדות ע"ש 'בבא סאלי' בישראל. (הטור התפרסם בעיתון 'הארץ')




בבא סאלי רוגל אלפר הארץ גואל ועקנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד