י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

זעזוע • העסקן צעק על הגר"ש בעדני באמצע הכולל: "מיזרוחניק"

הלם בכולל: הבוקר הגיע אברך המתעסק במאבק גיוס הבנות לצה"ל עם שתי בנות אל הכולל של חבר מועצת חכמי התורה ודרש ממנו לחתום נגד הגיוס ולהצהיר עליהן כבנות סמינרים. משסירב, קרא לעבר הרב "מיזרוחניק" • אחד האברכים: "לא היו צנועות"

הגאון רבי שמעון בעדני. צילום: יעקב כהן - פלאש 90
הגאון רבי שמעון בעדני. צילום: יעקב כהן - פלאש 90



זעזוע ושאט נפש: נציג המתעסק במניעת גיוס בנות לצה"ל הגיע הבוקר (חמישי) לבית מדרשו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

אחד הנוכחים בכולל מגולל בפני 'בחדרי חרדים' את אשר אירע; "הבוקר בשעה 8:00 התייצבו הבנות אשר הגיעו בספיישל מירושלים אצל הרב, הם מועמדות לגיוס. אחת כבר שהתה בכלא הצבאי 20 יום ואחת נוספת שאמורה להתחייל ביום ראשון והם בהליכי חזרה בתשובה".

"הנציג שליווה אותם ביקש שהרב יחתום על מכתב יחד עם הגאון רבי משה צדקה ורבנים שצריך להילחם בגיוס בנות". מספר האברך ל'בחדרי חרדים'.

לדבריו, "הגר"ש בעדני סירב להאמין לכך שמגייסים בנות ואפילו שראה את הבנות שנראות רחוקות מלהראות כחרדיות. הנציג הקנאי ביקש מהרב בעדני שיחתום להם על זה שהם בנות סמינרים".

"כאן פרצה המהומה כשהחלו להתחצף לרב בעדני בעזות פנים, כשאליו מצטרף אברך נוסף אשר החל לצעוק על הרב בעדני "אתה מיזרוחניק". כך לדברי עד הראייה.

על פי תיאורו באוזני כתב 'בחדרי חרדים'; "הרב בעדני לא הגיב ואמר אם יש בעיה אני יטפל באופן מסודר והרב עזב את הכולל לבית בתו המתגוררת קומה מעל הכולל עד יעבור זעם".

הרב אף הביע את מורת רוחו מכך שאותם עסקנים מנצלים את הבנות ברשעות גדולה.

אברכי הכולל הזדעזעו מהצורה שבה העסקנים המתעסקים בדבר דיברו כלפי ענק התורה ומסגנון הלבוש של הבנות אשר נכנסו אל היכל הכולל בלבוש בלתי צנוע.

אחד האברכים שנכח במקום מספר ל'בחדרי חרדים', כי הבנות סיפרו בחוץ כי אותם אברכים המתקראים "עסקנים" צדים אותם בתור בנות תמימות והם רק מזיקים להם בנושא הגיוס הבנות עזבו את המקום ואחד מחברי הכנסת של ש"ס לקח על עצמו לטפל בנושא שלהם על מנת לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

המשטרה שהגיעה למקום שמרה על הסדר במקום ותחקרה את העסקן במקום שהציג בפניהם תעודת זהות. לפחות אחת מהבנות נעצרה והועברה למשטרה הצבאית על עריקות.
הרב שמעון בעדני גיוס בנות עסקן זעזוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד