י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הפוליטיקאי הגרמני צפה בציוצים של כתב 'בחדרי'

במהלך סיור בגרמניה, בו השתתף סגן השר פרוש, צפה יו"ר האופוזיציה הגרמנית שהנחה את הסיור בציוציו של 'הפוליטי' של 'בחדרי' - ארי קלמן, והופתע מהמהירות בה התקשורת הישראלית עובדת • תיעוד

הפוליטיקאי הגרמני צפה בציוצים של כתב 'בחדרי'

 


סגן שר החינוך מאיר פרוש, השוהה בימים אלו בגרמניה, סייר הבוקר (חמישי) בפרלמנט האזורי בהמבורג, כשמי שמלווה את הסיור הוא יו"ר האופוזיציה המקומי טנדריי טריפול, ממפלגתה של הקנצלרית אנגלה מרקל.

בסיור השתתפו גם הרב אהרון גולדברג, מנכ"ל מרכז רבני אירופה והגר"ש ביסטרצקי, רבה של המבורג. את הסיור הנחה יו"ר האופוזיציה. במהלך הסיור, החלו פרוש וטריפול לשוחח על יכולתם של חברי אופוזיציה להשפיע על הזירה הפוליטית. בלהט הדברים, הראה פרוש לטריפול את הסרטון בו הוא אוזק את עצמו לדוכן הכנסת, עת היה חבר אופוזיציה וחוק הגיוס של יאיר לפיד עבר בכנסת. סגן השר סיפר ליו"ר האופוזיציה המופתע על החשיפה והתהודה הרבה שהאירוע עורר בארץ.

הכתב הפוליטי של 'בחדרי', ארי קלמן, קיבל ממקור בגרמניה תיעוד של האירוע, ומיהר לצייץ על כך ברשת החברתית 'טוויטר'. על ההשפעה של הרשתות החברתיות מיותר לדבר, כך שלא פלא שהרב ביסטרצקי, שנמצא בקשר ידידותי אמיץ עם טריפול, שנחשב לאחד האנשים החזקים במפלגה הנוצרית הדמוקרטית עקב יחסיו האדוקים עם מרקל, מיהר להראות לפוליטיקאי מה כתבו עליו בישראל.

טריפול שהתלהב מהמהירות בה התקשורת הישראלית עובדת, מיהר להצהיר כי טרם ניסה את הטריק של אזיקה לדוכן, "אבל עכשיו אשקול זאת ברצינות".

הסיור בפרלמנט המקומי, הגיע יממה בלבד לאחר אירוע הסמכה ענק לתלמידים שסיימו לימודי סמיכה מפי רב העיר הגר"ש בסיטרצקי. במעמד השתתפו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורב נחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, סגן שר החינוך מאיר פרוש, הרב אריה גולדברג, מנכ''ל מרכז רבני אירופה, ואישים מהקהילה היהודית בעיר.

 








פרוש טוויטר ארי קלמן טנדריי טריפול גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד