י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המעצבים הזועמים יחלקו בגדים חינם

עולם האופנה הישראלי עומד בפני קריסה, כך לפחות טוענים המעצבים, היצרנים והמוכרים. כדי להילחם בתופעה, הם יצאו בצעד חריג ובהפגנה שתערך שבוע הבא הם מתכננים לחלק בגדים בחינם

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay







מחאת היצרנים בענף האופנה עולה מדרגה. בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות ביום שישי והובאה באתר גלובס, נכתב כי עקב המשבר בענף האופנה יצרנים החליטו לחלק פרטי לבוש בחינם.

החלוקה תתקיים לאחר הפגנה שיזמה התנועה לעידוד אופנה בישראל, תנועה המורכבת מיצרני אופנה ישראלים, מעצבות אופנה, יבואני בדים ואביזרים, גזרנים, בעלי מתפרות ועוד, שטוענים כי כחלון גורם לקריסת עולם האופנה הישראלי כיוון שלא מטיל מיסים על ייבוא בגדים מחו"ל.

הייבוא מחו"ל זול מאוד כיוון שאין עליו מיסים, ונשים רבות בוחרות להזמין בגדים מאתרים כמו נקסט או אלי אקספרס ולא לקנות בגדים מייצרנים ישראלים. יצרנים לא מעטים קרסו כלכלית ונאלצו לסגור חנויות, חלקם אפילו פשטו רגל ועכשיו הם יוצאים למלחמה.



בסוף השבוע שעבר פרסמה התנועה לעידוד אופנה בישראל מודעה בה היא מכריזה על הפגנת 'הר הבגדים בישראל', שכיוון שכבר אין להם למי למכור וכבר לא שווה למכור, הם יחלקו בחינם עשרות אלפי פריטי לבוש בחינם.

עולם האופנה הישראלי לא היה הראשון שנקט באקט של חלוקת התוצרים בחינם כצעד ללחץ על הממשלה. גם החלקאים בחרו לעשות את הצעד כשחילקו ירקות חינם לאחר שירקות מייבוא מחו"ל יובאו לארץ ונמכרו במחירים זולים יותר.

החלוקה תתקיים ביום חמישי הבא (7 ביוני) החל מהשעה שלוש אחרי צהריים.
בגדים חלוקה חינם אופנה טקסטיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד