י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חריג: טוקר שידר תכנית עם תפילין • צפו

השדרן מנחם טוקר, הגיש היום 5 דקות מתוך התוכנית 'זמן אוויר' ברדיו 'קול חי', כשהוא עטור בתפילין, כאות הזדהות עם חסיד חב"ד שהותקף מילולית הבוקר ע"י אישה, בעת שהציע לעוברים ושבים להניח תפילין • טוקר ל'בחדרי': "האזנתי לשיעור בהלכות תפילין וגרמתי לאנשים רבים להניח תפילין"

טוקר. צילום: אימג' הפקות
טוקר. צילום: אימג' הפקות



השדרן מנחם טוקר, הגיש היום (שני) 5 דקות מתוך התוכנית 'זמן אוויר' ברדיו 'קול חי', כשהוא עטור בתפילין. טוקר אמר כי עשה זאת כאות הזדהות עם חסיד חב"ד שהותקף מילולית הבוקר ע"י אישה, בעת שהציע לעוברים ושבים בנתב"ג להניח תפילין.

בסרטון שהעלה טוקר לחשבון האינסטגרם שלו במהלך השידור כשהוא עם תפילין, אמר: "כאות מחאה על דברי הבלע של אותה אישה שלא בריאה בנפשה - החלטתי לשדר את כל התוכנית עם תפילין של ר"ת".

"במחאה על ההשפלה שעבר השליח, עשינו מבצע ר"ת. אומר מנחם טוקר ל'בחדרי חרדים', "חילקנו לנזקק במתנה זוג תפילין בשידור חי, שלחנו מאות מאזינים להניח תפילין במספר מוקדים בארץ. בנוסף גם ראיינו כמה שליחי חב"ד שעוסקים במבצע הנחת תפילין ברחבי הארץ.



טוקר מוסיף ואומר: "זכיתי והנחתי בשידור חי תפילין - רבינו תם שקיבלתי משליח חב"ד במקסיקו תוך כדי אמירת "שמע ישראל" והאזנה להלכות תפילין שהגיש בשידור הרב ישראל יוד ראש מכון פאר לתפילין".

הסרטון של טוקר משדר עם תפילין עורר שיח רב ברשת - חלק מהגולשים טענו כי אין זה נכון להניח תפילין בתכנית המוקדשת לבידור - גם אם בזמן ההנחה שידר רק נושאים הקשורים לתפילין. לעומתם, גולשים אחרים טענו כי לא מדובר בביזוי וכי ראוי לשבח שטוקר מביע הזדהות עם החסיד שהותקף כשביקש להניח תפילין.

טוקר ציין בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי במשך כל הדקות בהן היה עטור בתפילין, לא שידר תכנים שאינם קשורים לתפילין. כאמור, טוקר האזין בשידור לשיעורו של הרב יוד בהלכות תפילין, וכן מחה על כבוד התפילין.
מנחם טוקר מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד