י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

#פנים מכוערות: החרדים נגד אמנון לוי

עיתונאים ומובילי דעה במגזר החרדי יצאו למתקפה ברשת, נגד שיתוף פעולה עם תוכניתו של אמנון לוי 'פנים אמיתיות' בערוץ עשר

אמנון לוי. צילום: ארכיון
אמנון לוי. צילום: ארכיון



קבוצת עיתונאים ואנשי תקשורת במגזר החרדי, יצאו למתקפה ברשת נגד שיתוף פעולה עם תוכניתו של אמנון לוי 'פנים אמיתיות' בערוץ עשר.

קבוצת המוחים ההולכת וגדלה, צייצה בטוויטר תחת ההשטאג - #פנים_מכוערות: "עוצרים את המציצנות והשנאה, מגלים את הפנים האמיתיות. חרדי אמיתי לא משתף פעולה עם אמנון לוי".

היוזמה נולדה לאחר שהתברר שתחקירני התוכנית ניסו לשכנע שורה של אנשי תקשורת חרדים לשתף עימם פעולה בתוכנית נוספת הקשורה למגזר החרדי. לטענת של יוזמי המתקפה על לוי, התוכנית עוסקת באופן מוגזם ואובססיבי במגזר החרדי והמגזר אינו מוצג שם בהגינות.

לפי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', תחקירני התוכנית פנו לשורה של אישים חרדים בקשר לתוכנית שהוצגה כביכול חיובית, הקשורה לבאבא סאלי אך הם סירבו לשתף עימה פעולה. בין המסרבים מוטקה בלוי, חיים ולדר ואיציק סודרי. כך גם סירב לתוכנית שר חרדי בכיר בעקבות המתקפה.

בין המצייצים, יצחק נחשוני, אבי מימרן, אברימי קרויזר, אברהם דוב גרינבוים, איציק סודרי, בצלאל קאהן, משה גלסנר, שלהבת חסדיאל, אריה ארליך, דוד עמר, רונן כץ, מני גירא-שוורץ, אליעזר שולמן, גואל ועקנין, אברהם גרינצייג, דוד חכם, אלי ביתאן ועוד.
אמנון לוי ערוץ 10 חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד