י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בירושלים נערכים להילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל

בשבוע הבא ביום חמישי יחול יום ההילולא של מרן זצ"ל ובמוסדות הרב • "דרכי הוראה לרבנים" לא מפספסים אף רגע וכבר מעכשיו ההכנות למעמד ההילולא תשע"ח בעיצומן

בירושלים נערכים להילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל
יחץ הרב





גדולי וחשובי הרבנים שליט"א הודיעו כי ישתתפו במעמד התפילה העוצמתי שכבר התפרסם ברחבי הארץ והעולם כולו כמסוגל מאד לישועות, במוקד הטלפוני המיוחד מתקבלות מדי יום מאות פניות מכל רחבי הארץ מאנשים המבקשים להתעדכן אודות ההסעות ודרכי ההגעה השונים ויש גם כאלה המעדכנים כי הם לא יוכלו להגיע אך לא מוותרים על הזכות ששמם יוזכר בציון הקדוש ביום ההילולא המיוחד ולכן מבקשים שאברכי הכולל יתפללו בעבורם, גם מערך הלוגיסטיקה האמון על אהל הכנסת האורחים שיהיה במקום נערך עם עשרות אלפי ליטר שתיה קרה אלפי ארטיקים צוננים מאות קילו מאפים לתועלת הציבור הענק שיברך לכבוד הצדיק זצ"ל.



השנה חל יום ההילולא בליל שישי ומהוועדה המארגנת נמסר כי מניסיון העבר אנשים רבים נשארים במקום העצרת ללימוד "משמר" מיוחד לעילוי נשמת הרב וגם עליהם חשבו בצוות ההפקה עם הכנסת אורחים וסירי טשולנט וקוגל ענקיים יוכנו בעבורם.



כמובן שהחלק הרוחני בעצרת כבר תפס מקום של כבוד בעולם התורה כשב"ה מידי שנה מספר המשתתפים בהילולא הולך וגדל בצורה בלתי נתפסת. קהל המורכב מאברכים, ילדים, בעלי תשובה, דתיים ושאינם, הצועדים יחד לעבר המקום הקדוש בהר המנוחות.



בשנה שעברה המשטרה לא עמדה בלחץ כשפקק ארוך השתרך סביב ההר ולכן השנה הופקו הלקחים והוסקו מסקנות משמעותיות שיבואו לידי ביטוי בשטח, השנה כאמור מלבד מעמד התפילה ומשא הקודש של גדולי ישראל יהיה במקום מעמד סיום הש"ס • כל התלמוד בבלי שנלמד בחודש האחרון ע"י האברכים במוסדות הרב לעילוי נשמתו.



זכות נדירה ביותר להיות נוכח במעמד כזה, גם הסרטות נדירות מדבריו המרטיטים של מרן זצ"ל יוקרנו על מסך ענק בעצרת. כל מי שהשתתף פעם אחת בהילולא הקדושה לא מוותר ומגיע שוב יחד עם עוד מישהו המצפה לישועה אשר שמע על סיפורי המופת המפליאים אשר נקשרו בכוחו הגדול של בעל ההילולא זיע"א.
הרב מרדכי אליהו הילולא מרן הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד