ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

תפנית בסיפור ה'מלאך' שריגש את הרשת

הבוקר פורסם פוסט שכתבה אישה אנונימית אשר מחפשת את האיש שסייע להם לפני כ-8 שנים. על פי הדיווח הראשון נראה היה כי מדובר באיציק סודרי, אבל כותבת הפוסט מדגישה: "זה לא איציק סודרי"

צילום: סרגיי אטל/ פלאש 90
צילום: סרגיי אטל/ פלאש 90



הבוקר (חמישי) פורסם כאן ב'לובי נשי' ב'בחדרי חרדים' פוסט מרגש שכתבה אישה אנונימית ובו היא מספרת כי היא מחפשת את מי שהיה ה'מלאך' המושיע שלה כשאושפזה יחד עם בתה התינוקת בבית החולים לפני כשמונה שנים.

האישה ביקשה למצוא את אותו מלאך - על מנת לקיים נדר שנדרה ובו התחייבה לתת את הסנדקאות בברית של בנה השני. בפוסט שפורסם והחל לרוץ בקבוצות הוואטספ השונות, נכתב כי האיש המדובר על פי כל הסימנים שאותם מנתה האישה הוא לא אחר מאיציק סודרי, שהיה בעברו דובר ש"ס.

אך מסתבר שלא מדובר בסיפור כל כך חלק. בשיחה עם 'לובי נשי' מספרת האישה כי ה'מלאך' הוא לא איציק סודרי: "נוצר בלבול גדול", סיפרה האם, "אני כתבתי שנמצא האדם בלי לפרט כי הוא לא רצה פרסום. הרבה בנות רשמו לי שזה איציק סודרי כי הוא מתאים לתיאור, אבל זה לא הוא".

"דיברתי עם האיש שהיה שם בזמנו ושלו אני רוצה לתת את הסנדקאות, זה הוא בוודאות, הוא זוכר הכל. דיברתי גם עם איציק סודרי בתחילה כשחשבתי שאולי זה הוא, אבל זה לא הוא ונוצר מצב לא נעים", אומרת כותבת הפוסט ל'בחדרי חרדים'.

"מצאתי אותו ודיברנו, הוא התרגש ואני התרגשתי והכל היה בסדר", תיארה הכותבת את השיחה הראשונה בין השניים, "אבל זה לא איציק סודרי למרות שחלק מהפרטים מסתדרים, זה אדם אחר, צנוע, שלא רוצה את הפרסום".

יצוין, כי סודרי עצמו נוהג לסייע רבות לכל נצרך, ובשל כך הוא "נחשד" מיד כגיבור הסיפור וכ'מלאך' שסייע לאשה לפני שנים רבות.

מאיציק סודרי נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מאחל להם מזל טוב, לידה קלה, ילדים בריאים וכל טוב".
מלאך תינוק ברית סנדק איציק סודרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד