י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הראשל"צ הגר"ש עמאר ביקר במרכז 'מכבי' בי-ם

"זכותכם עצומה ונשגבה בזכות המסירות והדאגה לכל אדם. בעבודתם הנכם עושים עבודת קודש של ממש", ציין הגר"ש עמאר בדברי החיזוק שנשא בפני מאות עובדי 'מכבי'

הרב עמאר. צילום: יח"צ מכבי
הרב עמאר. צילום: יח"צ מכבי



רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר שליט"א קיים ביקור חיזוק ועידוד רב רושם במרכז הרפואי המרכזי של מכבי שירותי בריאות ברחוב אגריפס בירושלים. הגר"ש עמאר שוחח עם העובדים וחיזקם בעבודת הקודש בה הם פועלים יום-יום שעה-שעה, לרווחתם ובריאותם של תושבי ירושלים. במעמד השתתפו עשרות רבות של עובדי מכבי המסורים מהמרכז הרפואי אגריפס וכן ממרחב ירושלים כולו.

"לכל אחד ואחד מכם זכות עצומה ונשגבה בזכות המסירות והדאגה לכל אדם באשר הוא. בעבודתם למען בריאות הציבור הנכם עושים עבודת קודש של ממש", אמר להם הגר"ש עמאר ובירכם בשם הציבור כולו בברכת הצלחה בכל מעשי ידיהם. "שתזכו לרווחת רוב נחת ובריאות תמיד, שלא תהיה תקלה במעשה ידיכם ותזכו לראות את תוצאות מבורכות של מעשי ידיכם ומסירותכם – שכן זו השמחה הגדולה עבור העוסקים בנפשות ומרפאים נפשות", הוסיף רבה של ירושלים.

הביקור מתקיים על רקע תנופת העשייה וההתרחבות של מכבי שירותי בריאות בכל שכונות ירושלים, הנמשכת זה שנים ובאה לידי ביטוי גם בנתוני המעברים בין קופות החולים של הביטוח הלאומי שהוכיחו כי גם ב 2017 הייתה מכבי לקופה שרשמה את נתוני המעבר החיובי הגדול ביותר של מבוטחים בירושלים – זו השנה השלישית ברציפות.

בשנים האחרונות מרחיבה מכבי באופן משמעותי את פריסת השירותים בירושלים וחנכה עד היום למעלה מ15 מרכזים רפואיים חדשים בשכונות רבות בעיר, לצד שורה של מרכזים רפואיים שעומדים להיפתח בקרוב בשכונות נוספות בעיר. בנוסף למכבי הסכמי שיתוף פעולה רבים עם בתי החולים בירושלים על מנת לייעל ולשפר את השירות לחברי מכבי הניתנים ושירותים נוספים לרווחת חברי מכבי בעיר.
הראשון לציון ירושלים מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד