י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הותר לפרסום: נעצרו בחשד לחטיפת נשק מחייל

שלושה תושבים מהנגב נעצרו בפעולה משותפת של המשטרה ושב"כ בחשד כי תקפו לפני כשבוע חייל צה"ל וחטפו את נשקו באיומי אקדח

הותר לפרסום: נעצרו בחשד לחטיפת נשק מחייל
משטרת ישראל



הותר לפרסום: שלושה תושבי הנגב נעצרו בחשד לחטיפת נשק מחייל בשבוע שעבר.

במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל בשיתוף כוחות מיוחדים של מג"ב, נעצרו במהלך היממה העוקבת חמישה אזרחים ישראלים, תושבי הנגב, בחשד למעורבותם באירוע חטיפת נשקו של חייל בצומת בית קמה.

לפני שבוע ביום ראשון בשעות הערב, התקבל במשטרה דיווח על תקיפת חייל צה"ל בצומת בית קמה וחטיפת נשקו האישי תוך איומי אקדח ותקיפה פיזית.

התקדמות מהירה בחקירה הובילה לקשירת שלושה מהחשודים, 2 בגירים בני 22 ו-18 וקטין בן 17, למעורבות במקרה, להסגרת האקדח כן להסגרת הנשק שנחטף מהחייל.



על פי החשד, חברו השלושה יחדיו בכדי לחטוף נשק מחייל וזאת כשהמניע הוא פלילי. הבגיר בן ה-22 לקח רכב ללא רשות מאחיו, נסע עימו לאיו"ש והצטייד בלוחיות רישוי אחרות. אז הגיע חזרה לאזור הפזורה, החליף את לוחיות הרישוי ויחד עמו ברכב אחיו הקטין ואדם נוסף ממשפחתו.

לאחר שאיתרו את החייל בעודו צועד באזור בית קמה, הגיחו לעברו מתוך רכבם ובתום מאבק אלים חטפו ממנו את נשקו תוך שהם חובלים בו ומאיימים באקדח. עם קבלת הדיווח, כוחות גדולים של משטרה החלו בסריקות, שבהן התגלה רכב הפוך אשר נקשר לאירוע, מה שהסתיים במעצר החשודים.

עם תום מלאכת החקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, הוארך מעצרם פעם נוספת, עד ה 6.6, כאשר בכוונת התביעה להגיש כנגד המעורבים כתב אישום בגין המיוחס להם.

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי מתייחסים בחומרה רבה למעורבותם של אזרחים ישראלים בפגיעה בחייל צה"ל.
חטיפת נשק חייל נגב משטרה שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד