י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכינוס הכללי של סאטמר רגע לפני: כך נראה האיצטדיון

15 אלף מקומות ישיבה מבטיחים בסאטמר לקראת הכינוס הגדול היום בראשות הרבי מהר"א מסאטמר • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת הכינוס הגדול

האצדטידון הגדול בלונג איילנד
האצדטידון הגדול בלונג איילנד



המלחמה בציונות: כינוס כללי וההיסטורי של אלפי תלמידי וחסידי סאטמר ייערך בעוד מספר שעות שעה 15:00 בצהריים שעון ניו יורק באצטדיון נעסאו קאליסיום בראשות האדמו"ר מהר"א מסאטמר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לראשונה אורח ונואם הכבוד יהיה זקן הפוסקים ראב"ד העדה החרדית רבי משה שטרנבוך שהגיעו במיוחד לניו יורק.

האצטדיון הענק נעסאו קאליסיום שבלונג היילנד על 15000 מקומות הוכן כבר מבעוד מועד על מנת לקלוט את הקהל.

הכינוס שנבחר הוא כ' סיון בו מציינים בסאטמר 40 שנה ליסוד מפעל "קרן הצלה" על ידי בעל ה'דברי יואל' מסאטמר זי"ע.

האדמו"ר ביקש שביום זה יתקיים כינוס כללי של כל החסידים מרחבי ניו ירק בו ישמיעו רבנים דבר ה' ברמה, לידבק במשנתו הטהורה לשנן ולחזור את עיקרי האמונה, והצפייה לביאת המשיח, להתבדל ולהתנתק מרעיון הציוני, מהם ומהמונם וממונם, לא ליגרר אחרי נצחונותיהם וכו'.

כבר שלושה חודשים מאז שהאדמו"ר מסאטמר דיבר בהיכל הישיבה על החוב להתכנס בשעה זו כאשר הציונים חוגגים 70 שנה להקמת מדינת ישראל ודרך רשעים צליחה במתנות שהם מקבלים מנשיא ארה"ב עם העברת השגרירות לירושלים שזה גרם לבלבול מוחות בין אלו הדוגלים בשיטת ההתבדלות והמלחמה בציונים.

הרבה שיחות הכנה על ידי רבנים ומורי הוראה מנהלי ישיבות וראשי כוללים ומגידי שיעורים התקיימו בהיכל הישיבות והכוללים לבאר מהו מטרת כינוס הכללי, מהו רצונו של האדמו"ר.

גם בארה"ק בערי ירושלים בני ברק ובית שמש בריכוזי סאטמאר התקיימו שיעורי הכנה ואף יהיה שידור חי דרך הטלפון.

בסאטמר אומרים כי קצב מכירת הכרטיסים שהיה מדורג בשלוש דרגות ב50$ ב36$ וב 10$ היה מדהים ההזמנות הופנו אך ורק לתלמידי וחסידי סאטמאר ותוך כמה ימים כל הכרטיסים נמכרו.

עשרות אוטובוסים יסיעו את קהל ההמונים עם זה יש לציין כי הוכנו 6000 מקומות חנייה והמארגנים מבקשים לכולם שיבוא בכלי רכב פרטיים ולא לסמוך על התחבורה ציבורית כן בקשו בשם העסקנים שהציבור יבואו בשעה מוקדמת ומה שפחות דברים בכיסים, כדי להקל על בדיקת הבטחון בכניסה לאצטדיון.











כינוס כללי חסידות סאטמר הדברי יואל אצדטיון ציונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד