י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחרי 24 ימים: הסתיימו הספקולציות?

הגברת הראשונה הופיעה הלילה לראשונה בציבור, בטקס בבית הלבן, אך ללא נוכחות תקשורתית "הלילה אני ונשיא ארה"ב השתתפנו באירוע לזכרם לאלו שנפלו" צייצה מלאניה וצירפה שלוש תמונות, כשהיא נראית נוכחת בשתיים מהן

הבית הלבן. צילום אילוסטרציה: pixabay
הבית הלבן. צילום אילוסטרציה: pixabay



אחרי יותר משלושה שבועות שבהם לא נראתה בציבור, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ השתתפה הלילה (שלישי) באירוע רשמי של הבית הלבן, התקשורת לא סיקרה את האירוע, ותמונות ממנו פורסמו על ידי המשתתפים ומלאניה עצמה בחשבון הטוויטר שלה.

לאחר 24 ימים של שמועות וספקולציות, הגברת הראשונה של ארצות הברית השתתפה בטקס מיוחד בבית הלבן למשפחות שכולות, שאיבדו את יקיריהם החיילים במלחמה בעיראק.

הגברת הראשונה עצמה העלתה תמונות בחשבון הטוויטר שלה, וכתבה "הלילה אני ונשיא ארה"ב השתתפנו באירוע לזכרם לאלו שנפלו, תודה למשפחות של כוכבי הזהב (מדליות) שהצטרפו אלינו לזכור את הנופלים".







כזכור, הגברת הראשונה שלא נראתה בציבור מזה 24 ימים, העלתה תהיות והשערות רבות בכלי התקשורת וברשתות החברתיות במהלך השבועות האחרונים, הופעתה הראשונה הלילה מזימה מעט את השמועות השונות.

עם זאת, העובדה שלא תצטרף לבעלה הנשיא ‎לוועידת הג'י–7 שתתקיים בסוף השבוע הקרוב בקנדה, וכן העובדה שלא תגיע עם הנשיא לפסגה בסינגפור עם שליט קוריאה הצפונית ב-12 לחודש, עדיין מעלה תהיות על אי חזרתה לשגרה. שכן לדברי מומחים, ההחלמה מסוג ניתוח כמו שעברה הגברת טראמפ בכליות, אינה ארוכה בדרך כלל.

הגברת טראמפ בת ה-48, עברה בתחילת חודש מאי ניתוח כליות, דבר שהצריך אשפוז של כמה ימים בבית החולים, אולם מאז ועד ועד אתמול - במשך כ-24 ימים היא לא נראתה בציבור, אולם צייצה במהלך אותם ימים שני ציוצים בחשבון הטוויטר שלה, בה היא מרגיעה כי מצבה טוב. היו שהעלו אופציה כי בעלה הנשיא, הוא שצייץ מהחשבון שלה כדי להרגיע את הדיווחים בתקשורת.
מלאניה טראמפ היעדרות הופעה בציבור הבית הלבן משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד