י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחרי חודש: תקף אדם שניסה לפנות פח מהכביש בכיכר השבת - ונעצר

לפני כחודש, במהלך הפגנה של קיצונים בכיכר השבת בירושלים, נחסם הכביש באמצעות פח אשפה. אזרח שניסה לפנות את הכביש, הותקף. אמש עצרה המשטרה צעיר כבן 20 שחשוד כי תקף אותו ואף ירק לעברו

פחי אשפה בוערים בכיכר השבת. צילום: קובי הר צבי
פחי אשפה בוערים בכיכר השבת. צילום: קובי הר צבי



לפני כחודש, במהלך הפגנה של קיצונים בכיכר השבת בירושלים, נחסם הכביש באמצעות פח אשפה. אזרח שניסה לפנות את הכביש, הותקף. אמש עצרה המשטרה חשוד במעשה.

בכ"א אייר, במסגרת הפגנה של קיצונים בירושלים, הכביש נחסם לתנועה על ידם, בין היתר באמצעות פח אשפה שנגרר למרכז הכביש. עובר אורח, אדם נורמטיבי שחלף במקום, ניגש לעבר פח האשפה וניסה לפנותו על מנת לאפשר לכלי הרכב להמשיך בנסיעה.

על פי התלונה שהגיש במשטרה, בתגובה לניסיון לפנות את פח האשפה, הקיפו אותו, גידפו וקיללו אותו. אחד מהם, צעיר בשנות ה-20 לחייו, חשוד כי תקף אותו ואף ירק לעברו.

המשטרה פתחה בחקירה במהלכה שולבה עבודת מודיעין מתוחכמת וממוקדת שהביאה לאיתור זהותו של החשוד, שנעצר אמש והובא לחקירה במשטרה בגין מעשיו.

עם סיום חקירתו, יובא היום החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו.

במשטרה מציינים עוד כי היא פועלת נגד אלו שתוקפים אזרחים תמימים במהלך הפרות סדר והמפרים את הסדר באופן בוטה, מתסיסים, חוסמים התנועה, ומצרפים אחרים לאותן הפרות סדר אלימות. "המשטרה תפעל כנגד הפורעים בכל חלקי העיר ירושלים וזאת בצורה מושכלת תוך הפעלת מכלול השיקולים המבצעים והאמצעים במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עימם", נמסר.
הפרת סדר כיכר השבת קיצונים פח אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד