י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פינוי דירות: למי זה מתאים ואיך זה עובד?

בכל הנוגע למעבר דירה, רכישת דירה, הצעה של יחידת דירות להשכרה ואפילו במקרים של עזיבה או פטירה - רבים האנשים הפונים לחברות מקצועיות על מנת לקבל שירות של פינוי דירות. אבל כיצד מתבצע תהליך מסוג זה? למי הוא מתאים והאם הוא משתלם? כל התשובות והמידע בהמשך

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay

 


בימים בהם הזמן קצר והמלאכה מרובה: מוציאים את עצמם רבים מהאנשים בוחרים בשירותים שונים ביניהם שירות פינוי דירה וזאת על מנת להקל על עצמם במשימות ובאתגרים של חיי היום יום.

כיום נעזרים בשירות מסוג זה שלל אנשים שרוצים לפנות דירה שנעזבה, לפנות דירה לפני מגורים, למיין חפצים ולהשליך חפשם של אדם קרוב שנפטר, או בכל מקרה שבו נאגרו חפצים רבים במבנה מכל סוג.

 

אבל כיצד מתבצע התהליך?
כדי לבצע את התהליך חשוב לדעת כי בשוק ישנן שלל חברות מקצועיות המאפשרות שירות פינוי דירות, כאשר תהליך מסוג זה כולל מיון של החפצים ולאחר מכן הערכת שווי החפצים בעיני הלקוח על ידי המקצוענים שעוסקים בסידור ופינוי המבנה. עוד ישנן חברות המציעות תמורה עבור החפצים והצעות מחיר לכל חפץ יקר ערך. לאחר מכן מתחיל תהליך הפינוי שחייב להיות כרוך בהסכם עבודה מול החברה שבו מצוינים כל הצעדים לפינוי, כמו גם הזכויות שלכם.

 

כיצד מתרחש הפינוי עצמו?
בזמן הפינוי חברות המתמחות בתחום באמצעות אנשי המקצוע המיומנים שלהן, מפונות את הדירה מחפצים במהירות המרבית, הן פועלות ברגישות ועדינות כדי להבין מהם החפצים הסנטימנטליים ויקרי הערך שיש לשים אליהם לב וליידע את הלקוחות אודותיהם, הן ממינות את החפצים, מחדשות חפצים באיכות טובה ומנקות אותם למען שימוש חוזר, מוכרות את החפצים ולאחר מכן תורמות את הציוד והפריטים שלא נמכרו לצדקה.

 

האם שירות כזה משתלם?
שירות פינוי דירות מתאים לכל מי שאין לו זמן להגיע למבנה שננטש או כזה שדורש פינוי וסדר ולבצע את כלל המיונים, הניקיונות וההובלות בעצמו. שירות כזה חוסך ימי עבודה ומשאבים רבים כמו גם שהוא מאפשר הובלת הלכלוך והפסולת כמו גם חפצים שדורשים מחסור אל מכילי אשפה ייעודיים. בנוסף הפינוי נעשה בשיא הזהירות כך שניתן לחסוך פגיעות בגוף תוך שאנשי המקצוע המבצעים את הפינוי יודעים כיצד לבצע מיון בין חפצים אישיים בעלי ערך נוסטלגי לכאלה שהם ברמת הפסולת בלבד.

 

אז כיצד בוחרים חברה טובה לפינוי דירות?
על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר - שימו לב כי אתם מוצאים חברה איכותית, כי אתם מקבלים תמורה הוגנת עבור החפצים בדירה, כי נעשה בינכם לבין מנהלי החברה הסכם לפני תחילת העבודה ובדקו האם החברה יכולה למיין את החפצים ברגישות ולשים לב לחפצים בעלי ערך סנטימנטלי. בכך תוכלו לבחור אנשי מקצוע הגונים ויעילה שיוכלו להפוך כל מבנה לריק, נוח ונקי מחפצים ופסולת מיותרת.

פינוי דירה מעבר דירה רכישת דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד