י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חסלו את נערי העפיפונים - הם מחבלים

אם ישראל הייתה מבהירה בתחילת הדרך, שדין מעיף עפיפון כדין משגר רקטה, היתה התופעה מתחסלת מיד. טורו של עו"ד יצחק שיינפלד

צילום: עבדל רחים חאטיב, פלאש90
צילום: עבדל רחים חאטיב, פלאש90



בשנות ה60 התנגן שיר ילדים פופולרי, ״רד אלינו אווירון קח אותנו למרום״. העליה ברמת החיים והעובדה שילדים רבים ״עולים למרום״ באווירון, לשמחות משפחתיות בחו״ל, חופשות וביקורי משפחות, עמעמו את ה״אמירה״ של השיר הפופולרי לזמננו. היום בדרום שרים ״לך מאיתנו עפיפון, המשך לטוס במרום״.

בשיח-היום הנושא, עפיפונים. ליתר דיוק עפיפוני התבערה ואש ועפיפוני הנפץ המאיימים, מדליקים ומשחירים את הדרום. נקרא לילד בשמו: זהו טרור, טרור מתוחכם, טרור עממי קשה, המופעל בידי נערים, אך מנוהל, מיוצר ומוכוון ע״י חמאסניקים וג׳יהאדיסטים מוצהרים, כאמצעי לחימה יעיל לכל דבר.

במלחמה נגד טרור, כלל ברזל קובע! עכשיו ומיד, אחרת יהיה מאוחר. טרור העפיפונים החל בקטנה, והפך למכת מדינה, לבטן הרכה של ישראל. באם כבר בהתחלה, בעפיפונים הראשונים, היה מובהר ומתקבע, דין המעיף כדין היורה, באם צה״ל הגדול והחזק היה נלחם במעיפי העפיפונים, בעת ובמקום בנייתם, בעומק השטח. לו כל מעיף היה יודע, שדינו כטרוריסט המחזיק כלי נשק בידו ויורה בצידוד ישיר לעבר ישראל, לא היינו מבכים את ההווה וחוששים מהעתיד. עדיין לא מאוחר.

היום זה עפיפונים. מחר זה טיסנים, מחרתיים רחפנים. יכולת ״ההכלה״ הישראלית תועמד במבחן חוזר ומתמשך, עד לרגע שתפקע. והיא תפקע, במוקדם או במאוחר. עדיף מוקדם ממאוחר.

הנזק הכלכלי, הינו מועט יחסי, מיליוני ש״ח בודדים. הנזק המוראלי ולטבע, עצום ורב. כואב לראות יערות ושדות משחירים. הבדיחה, צה״ל בעצמו קונה תוצרת חקלאית מרצועת עזה, שנעריה מחבלים בחקלאות הישראלית.

בסופו של יום יהיה פתרון מבצעי טכני לבעיית העפיפונים. כבר יש מכשול תת קרקעי, בשבוע שעבר למדנו על מכשול ימי, בעתיד נשמע על מכשול אווירי, הכל בניגוד בולט לתורת הלחימה הצהלי״ת משכבר הימים. תמיד להשתדל ולהעביר את המלחמה לשטחי האויב. ההתקפה הינה ההגנה הטובה ביותר. מלחמות ישראל המוצלחות ביותר היו, כשצה״ל תקף ולא מיגן עצמו לדעת.

נכון, יש לנו בעייה עם העולם. העולם לא לצידנו ולא אוהב אותנו. אנחנו החזקים מול ילדים. בקרב הסיזיפי עם ה-BDS ועוד ארגונים אנטישמים ושונאי ציון וירושלים למיניהם, איננו נוחלים הצלחה יתירה בדעת הקהל העולמית והעברת המסר הישראלי-יהודי, בלשון המעטה, בזמן האחרון. בצירוף הגייס החמישי שבתוכנו, שנלחם בארצו ובנו, זו מלחמה על החיים והעתיד, ויתור, הינו הדרדרות במדרון חלק אל האבדון. מלחמת ״אין ברירה״, כך זה צריך להיות מוצג, רק כך נעביר את המסר הצודק. אף מדינה בעולם לא תסבול ו״תכיל״ טרור נגדה.

עם ממשל אמריקאי אוהד, אירופה המאוימת ע״י השד המוסלמי, בהצגה נכונה של ״שמשון הגיבור היהודי״ מול הנער הפלשתיני, ששורף את הטבע ומכלה את הירוק, כנזק לשם נזק. עם יכולת הגבה מיידית תקיפה והעברת מסר ותגובה לא מידתית כבר בהתחלה, נוכל לסלק את איום הטרור המתפתח.

הודעה ברורה והכרזה מראש, על תגובה לא מידתית, כולל ״חיסול״ מארגנים ו״בכירים״ שישבחו את הפגיעה בטבע, בצומח ובחי, בחקלאות, ובאזרחים התמימים, בצירוף פגיעה נקודתית קבועה ומתמשכת במקומות ובאנשי היצור, ללא הבדל גיל, תפקיד או מעמד! הכרזה רישמית שמעתה, דין מעיף כדין יורה, דין בונה עפיפון תבערה כדין מטיס אווירון חבלה, תחסל את האיום. בהצלחה.
עזה טרור חמאס צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד