י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איפה מלאניה? הנשיא טראמפ מנסה להרגיע

למרות שהופיעה לזמן קצר בשבוע שעבר השמועות על מצבה של הגברת הראשונה ממשיכות לצבור תאוצה. בתדרוך כתבים שהתקיים בסוף השבוע שעבר בבית הלבן ניסה הנשיא טראמפ להרגיע את הציבור ואמר: "הגברת הראשונה בסדר גמור"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס צילום: רויטרס



המסתורין נמשך: בתדרוך כתבים בבית הלבן התייחס הנשיא טראמפ לשמועות אודות אשתו, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ ואמר: "ניתוח גדול" ולמרות שהיא לא התלוותה אליו לקנדה בסוף השבוע שעבר, היא מרגישה מצוין ונשארה בבית על פי הוראות רופאיה.

"מצבה של הגברת הראשונה מצוין והיא ממש כאן", אמר טראמפ כשהוא מצביע אל הבית הלבן מהחניה, "היא רצתה לטוס איתי אבל היא לא יכולה לטוס למשך חודש על פי הוראות הרופאים. הניתוח שעברה ארך קרוב לארבע שעות ועכשיו היא בסדר גמור".

כזכור לפני כחודש עברה מלאניה ניתוח כליות שבתחילה נאמר עליו שהוא ניתוח קל, אך מאז לא נראתה לציבור במשך שלושה שבועות. בשבוע שעבר, לאחר 24 ימי תעלומה, יצאה שוב הגברת טראמפ לאירוע יחד עם הנשיא, אך ספקולציות שהחלו לרוץ ברשתות החברתיות טענו כי האישה שהופיע עם טראמפ לאירוע אינה מלאניה אלא כפילה.

המסתורין סביב העלמה של מלאניה מתחזק בעקבות הסירוב של אנשי משרדה לספק פרטים על הניתוח או מצבה של גברת טראמפ והעובדה כי לאחר שהופיעה עם בעלה לאירוע בשבוע שעבר, שוב לא נראתה.
מלאניה דונלד טראמפ נשיא גברת ראשונה מסתורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד