י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טראמפ וג'ונג און ייפגשו בעוד כמה שעות והקוריאנים לא מעודכנים

בעוד פחות מ-24 שעות תתקיים הפסגה ההיסטורית בין נשיא ארצות הברית טראמפ לנשיא צפון קוריאה קים ג'ונג און, בעוד בארה"ב כלי התקשורת כולם עוסקים בפסגה כבר תקופה ארוכה ובייחוד היום, הרי שבצפון קוריאה מעלימים את המידע מהציבור

אזרחים בצפון קוריאה. צילום: משה שי, פלאש 90
אזרחים בצפון קוריאה. צילום: משה שי, פלאש 90 צילום: משה שי, פלאש 90



כשכל תשומת הלב הבינלאומית מתמקדת בסינגפור ובפסגה ההיסטורית בין הנשיא דונלד טראמפ למנהיג הצפון קוריאני קים ג'ונג און. בצפון קוריאה אין שום דיווח על המפגש.

סוכנות הידיעות AP מדווחת, כי עם מקורות מידע מועטים, מלבד התקשורת הממלכתית, רוב תושבי צפון קוריאה לא יודעים מהמפגש שכל העולם מסקר אותו ועוקב אחריו בדריכות, אנחנו ב-2018 ועדיין יש מדינה מבודדת כשלאזרחים אין יכולת לתקשר עם העולם החופשי.

התקשורת הרשמית דיווחה כי שני המנהיגים מתכוונים להיפגש, אך לא סיפקה פרטים על כך, כולל היכן ומתי, לא היתה שום הודעה רשמית שהמנהיג קים עזב את הארץ ביום ראשון (אתמול) והגיע לסינגפור, כשמספר שעות אחר כך טראמפ נחת במדינה.

התקשורת בצפון קוריאה היתה עסוקה בדיווח על מסעדה חדשה שבה ביקר המנהיג קים, כמעט כל התושבים שם מנותקים לגמרי ממה שקורה בעולם, והם לא יודעים שהם עכשיו בראש הכותרות.

עוד מדווחת AP, כי בצפון קוריאה ידווחו לעם רק אחרי הפגישה, כך שגם אם הפגישה לא תצליח, אף אחד שם לא ממש ידע על כך.

הפגישה תתקיים בלילה שבין שני לשלישי שעון ישראל, טראמפ וקים מצידם יעשו הכל כדי שזה יצליח, לקים יש הרבה יותר מה להפסיד מטראמפ, אבל כמו שאומר טראמפ "אנחנו נראה איך הדברים ילכו".
צפון קוריאה תקשורת מפגש פסגה דונלד טראמפ קים ג'ונג און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד