י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שר החוץ הקוריאני צייץ נגד נתניהו? טענות לפייק

שר החוץ הקוריאני כנראה משתעמם לו בסינגפור, בציוץ שפרסם בטוויטר בשפה הקוריאנית והאנגלית הוא תוקף את נתניהו וישראל: "יהודים ציונים הם סרטן לשלום העולם", אולם יש הטוענים כי מדובר בחשבון מזויף

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



האם זה אמיתי או פייק, תחליטו אתם? על רקע הפגישה הלילה בין נשיא ארה"ב טראמפ למנהיג צפון קוריאה קים, פורסם בכלי תקשורת בישראל כי שר החוץ של המדינה המבודדת צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד ישראל ותקף אישית את ראש הממשלה נתניהו, אולם עד מהרה, רבים מהעיתונאים חזרו בהם מהדיווח וטענו כי מדובר היה בחשבון מפוברק הנושא את שמו של שר החוץ הקוריאני.

על פי הדיווח רי יונג הו, שר החוץ צייץ, "חברים קוריאנים, ישראל רוצה לראות את צפון קוריאה מושמדת, אנחנו מתכוננים לפגישה בין טראמפ לקים, אבל ישראל המסריחה שמבקשת לבודד את איראן, מנסה גם לגרום לפגישה להיכשל".

הוא הוסיף והאשים את "נתניהו", כי הוא "שונא את צפון קוריאה".

בציוץ נוסף הוא כתב, "ישראל רוצה לראות את צפון קוריאה מושמדת, יהודים ציונים הם סרטן לשלום העולם, נתניהו הציוני המסריח מציע מים מותפלים לאיראן, הוא פושע ושקרן שלא נותן מים לעזה, אלא הוא הורג אותם".

דובר משרד החוץ עמנואל נחשון נפל גם הוא והגיב לשר החוץ בטוויטר, "מהצד החיובי - אתה עוקב אחרינו בטוויטר ומגיב. מהצד השלילי - אתה מעליב אותנו ללא סיבה. ישראל היא מדינה שוחרת שלום, המגינה על עצמה נגד משטר איראני אכזרי ושנוא, המבקש להשמיד אותנו".

מיד לאחר הציוצים גולשים נוספים החלו לתקוף אותו, ארסן אוסטרובסקי אנליסט פוליטי מוערך כתב בתגובה, "אנחנו יודעים שקים לקח את השרותים שלו הפרטי למפגש עם נשיא דרום קוריאה, אולי הוא גם הביא את זה לסינגפור, אתה מדבר על מסריחים?".

יצוין כי שר החוץ צייץ את הציוצים בשפה האנגלית ובשפה הקוריאנית, לא ברור למי הוא כיוון בשפה הקוריאנית, מאחר ואין טוויטר בצפון קוריאה, ככה שאת הגיגיו אף אחד שם לא יכול לקרוא - אולי עובדה זו מחזקת את החשד כי מדובר בחשבון מזויף.
שר החוץ הקוריאני צפון קוריאה טוויטר בנימין נתניהו עמנואל נחשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד