ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

רשלנות בניתוחי עמוד שדרה: פיצויים של מליוני שקלים

מטופלים רבים שסובלים מבעיות גב מתמשכות מקבלים המלצות לביצוע של אחד מסוגי הניתוחים הרלבנטיים לעמוד השדרה, ככל וניתוח עמוד שדרה מותיר נזקים למטופלים, נזקים אלה עלולים להיות קשים ולהותיר בהם נכויות פיזיות לצמיתות, באופן שמגביל את תנועותיהם, הליכתם, תחושתם, ואף להותירם במצבים קשים וסיעודיים לצמיתות

רשלנות בניתוחי עמוד שדרה: פיצויים של מליוני שקלים
פיקסביי

 

 

 


מטופלים רבים שסובלים מבעיות גב מתמשכות הכוללות בין היתר, בלטי דיסק בגבהים שונים, בקעי דיסק, היצרויות של עמוד השדרה, הסרת גידולים מעמוד השדרה ועוד, לאחר קבלת טיפול שמרני שמפסיק להועיל להם בשלב מסוים, מקבלים המלצות לביצוע של אחד מסוגי הניתוחים הרלבנטיים לעמוד השדרה, כאשר על הפרק - ניתוח לכריתת דיסק, שחרור לחץ מחוליות הגב והלמינות, כריתת גידולים מעמוד השדרה ועוד.

נקודת המוצא בניתוחים אלה הינה, כי מדובר בניתוחים שמחייבים אינדיקציה רפואית נכונה ומקצועית לביצועם שכן מדובר בניתוחים לא קלים, עם תוצאות לא מבטיחות כאשר הליך השיקום הפוסט ניתוחי הינו קשה וממושך על פי רוב והתוצאות לא תמיד משפרות את מצב המטופל מחד, אולם מאידך אין פירוש הדבר שמדובר ברשלנות רפואית.

עורך דין אסף אודיז, שהינו בעל משרד המתמחה בניהול תביעות רשלנות רפואית, מסביר, כי תביעות רשלנות רפואית בהיבט של ניתוחי עמוד שדרה נולדות במקרים רבים כאשר דוגמאות חוזרות הינן מקרים שבהם נגרמים שיתוקים או פגיעות נוירולוגיות קשות, כתוצאה מחדירת ברגים של מקבעי עמוד השדרה אל התעלות העצביות בשל היעדר ניטור נדרש במהלך הניתוח או בשל פגיעה עצבית שלא אמורה להתרחש נוכח היעדר קרבה אנטומית לאזור הניתוח או בשל גורמים אפשריים אחרים שקצרה היריעה מלפרט.

כמו כן, היעדר אינדיקציה לביצוע ניתוח עמוד שדרה, הינה עילה קלאסית לתביעות רשלנות רפואית, שכן קיימים לא מעט מקרים שרופאים מעודדים אנשים להינתח ללא צורך אמיתי בכך.
ככל וניתוח עמוד שדרה מותיר נזקים למטופלים, נזקים אלה עלולים להיות קשים ולהותיר בהם נכויות פיזיות לצמיתות, באופן שמגביל את תנועותיהם, הליכתם, תחושתם, ואף להותירם במצבים קשים וסיעודיים לצמיתות.

במקרים אלה, תביעת רשלנות רפואית תשמש ככלי יעיל עבור אותם הניזוקים לקבלת פיצוי שישמש עבור צרכיהם הרפואיים, הסיעודיים, הטיפוליים, הפסדי שכרם, עוגמת הנפש שנגרמה להם ועבור כל הפסד שנגרם ויגרם להם בעתיד כתוצאה מאותה רשלנות רפואית.

מאחר ומדובר בתחום רפואי ומשפטי מורכב המערב לא אחת שילוב של תחומי רפואה שונים, כגון נוירוכירורגיה וכירורגיה אורטופדית, משרדנו מלווה במומחים רפואיים בכירים ומנהלי מחלקות בבתי החולים המובילים בישראל, ומאפשר לכם לקבל ייעוץ מהיר, אמין ואפקטיבי להערכת סיכויי תביעתכם.

למשרדנו ניסיון ארוך שנים מוכח בניהול תביעות רשלנות רפואית בתחום ניתוחי עמוד שדרה ואנו מציעים לכם להתייעץ עמנו עוד היום ללא כל תשלום.


ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3713469


בריאות ניתוחים עמוד שדרה עורך דין אודיז אסף אודיז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד