י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

התוכנית הפופולרית יורדת מהאוויר: "עצב"

התוכנית הפופולרית 'הפטריוטים' - תרד מהמסך • "לילה לילה יצרנו תכנית שהביאה את מגוון הדעות בשוק הרעיונות הישראלי" • כל הפרטים

צילום: יח''צ
צילום: יח''צ

 


ערוץ 20 מוריד מהאוויר את התוכנית הפופולרית 'הפטריוטים'. מדובר בתוכנית אקטואלית ששודרה מידי יום ועוררה סערות ציבוריות ושיח רב ברשתות החברתיות. מנחה התוכנית היה אראל סגל.

מנגד, בחודשים הקרובים, ישיק הערוץ שתי תוכניות חדשות. הראשונה, תוכנית אקטואליה יומית בהגשת סגל ושמעון ריקלין. התוכנית 'ריקלין וסג"ל' תשודר בימים ראשון עד חמישי, בשעה 19:00, ויתארחו בה אישים ופרשנים בנושאי היום הבוערים.

התוכנית השנייה שתעלה כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ היא תוכנית פריים-טיים בהגשת בועז גולן. התוכנית בת השעתיים תשודר מידי ערב מיד בתום מהדורת החדשות של ערוץ 20 ותשלב פאנל פרשנים, דיווחים ממוקדים שונים בארץ וראיונות עם אישים בכירים באולפן.

התוכנית "היום הזה" בהגשת אמיר איבגי תוקדם לשעות הערב: כחלק מהשינויים בלוח השידורים החדש, תשודר התוכנית מידי ערב בשעה 18:00. התוכנית תשמור על הפורמט המקורי.

אראל סגל אמר בתגובה כי "אני מתרגש ומצפה לתוכנית החדשה אבל עם דוק של עצב. "הפטריוטים" הייתה חלק ממני כמעט ארבע שנים. לילה לילה יצרנו תכנית שהביאה את מגוון הדעות בשוק הרעיונות הישראלי. חברי הצוות כולם חברים טובים, כולם מלאי תובנות חכמות ומקוריות. אני אתגעגע אבל מסתכל קדימה". 

ערוץ 20 מני גירא שוורץ הפטריוטים אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד