ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סעודת הטריפות של טראמפ וקים - התפריט

דקות לפני שהפגישה התקיימה, דגדג טראמפ ליריביו: "הפרשנים האלה, שקראו לי "כשלון" מההתחלה, אין להם שום דבר אחר שהם יכולים לומר. אנחנו נהיה בסדר!" וגם, התפריט הטרף למהדרין אותו סעדו שני המנהיגים בארוחת הצהריים המשותפת

טראמפ וקים לפני כמה שעות. צילום: רויטרס
טראמפ וקים לפני כמה שעות. צילום: רויטרס



הפסגה ההיסטורית בסינגפור: לפני הפגישה בין טראמפ לקים שהחלה בשעה 4 לפנות בוקר - שעון ישראל, צייץ טראמפ בטוויטר "העובדה שיש לי פגישה היא הפסד גדול עבור ארה"ב, כך אומרים השונאים והמפסידים, יש לנו את בני הערובה שלנו, (שלושת האמריקאים שהיו עצורים בצפון קוריאה ושוחררו לפני מספר שבועות) הניסויים, והמחקר וכל שיגורי הטילים נעצרו, והפרשנים האלה, שקראו לי "כשלון" מההתחלה, אין להם שום דבר אחר שהם יכולים לומר. אנחנו נהיה בסדר!".

העיתונאים ברחבי העולם מצייצים ומעלים תמונות לכל רשת חברתית אפשרית, כל אחד רוצה לעדכן ולהביא פרשנות משלו, למשל נדב אייל מערוץ 10 צייץ בטוויטר "‏טראמפ לתקשורת: אתם משדרים תמונה טובה? אז אנחנו נראים נחמדים ויפי תואר ויפים ומושלמים?".

התפריט





התפריט של ארוחת הצהרים שבו סועדים השניים עכשיו הוא עשיר יוקרתי ומגוון, נקווה שאף אחד לא יגיש קינוח בנעליים, או בדברים מוזרים אחרים. כזכור, הקינוח שהוגש בארחות הצהרים בין נתניהו לראש ממשלת יפן היה בתוך נעל, דבר שהעליב את היפנים.

אך כאן נראה שהכל מתנהל מצוין, גם האוכל מצוין, יהודים שומרי כשרות לא נמצאים במשלחות, כך שהתפריט מתאים לכל המשתתפים, הבית הלבן פרסם את התפריט של ארוחת הצהרים.

התפריט כולל צלעות בקר ו"דבר אחר" בחומץ, עם שילוב של טעמים מהמזרח ומהמערב. מתאבנים שונים הוגשו, בהם סלט אבוקדו, סלט מנגו, דבש ותמנונים, הכל כמובן טרף למהדרין, גם אוכל מסורתי קוריאני מלפפונים ממולאים הוגש, הקינוח יהיה, גלידת וניל ודובדבנים ובריוש ממולא.
פסגה היסטורית דונלד טראמפ קים ג'ונג און תפריט סינגפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד