י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מפץ בעולם התקשורת הישראלית: שתי הרשתות מתמזגות

טלטלה בעולם התקשורת הישראלית: רשת 13 וערוץ 10 חתמו על מזכר הבנות לעסקת מיזוג. בהודעה שהופצה מטעם שתי הרשתות נאמר כי, "שוק הפרסום המצומצם בישראל אינו מאפשר הפעלת שלושה ערוצי טלוויזיה ללא הפסדים של מאות מיליוני ש"ח בשנה"

מפץ בעולם התקשורת הישראלית: שתי הרשתות מתמזגות
צילומסך



טלטלה בעולם התקשורת הישראלית: רשת 13 וערוץ 10 חתמו על מזכר הבנות לעסקת מיזוג.

בעלי המניות של רשת 13 מדיה בע"מ, ובעלי המניות של ערוץ 10, העבירו לממונה על ההגבלים העסקיים מזכר הבנות עליו חתמו, בענין מיזוג בין החברות. שוק הפרסום המצומצם בישראל אינו מאפשר הפעלת שלושה ערוצי טלוויזיה ללא הפסדים של מאות מיליוני ש"ח בשנה.

המיזוג של פעילות רשת13 , המתמחה בתוכן, פורמטים וריאליטי, וערוץ 10, המתמחה בחדשות, אקטואליה ודוקומנטרי, יאפשר לחברה הממוזגת לשמור על פעילות יציבה ולהציע לקהל הישראלי טלוויזיה טובה יותר, שתבוסס על השקעה משמעותית בתוכן איכותי ומקורי, כמו גם לשמר את הפלורליזם התקשורתי בכך שתובטח פעילותה של חברת חדשות עצמאית נוספת.

בהתאם למזכר ההבנות החתום, השליטה בחברה הממוזגת תהיה של בעלי מניות רשת. איוש המשרות בחברה הממוזגת ייקבע רק לאחר אישור הממונה ויתר הרגולטורים כנדרש, מתוך כוונה משותפת של הצדדים לשמר את כוח האדם האיכותי של שני הערוצים, ובהתחשב בתחומי ההתמחות המשלימים של שתי החברות.

כתב התקשורת של 'דה מרקר' נתי טוקר, צייץ בתגובה בטוויטר: "בהערכה גסה המיזוג הזה עשוי להוביל לפיטורים של כ-100 עובדים בשני הערוצים ועוד של מאות עובדים בהפקות מתנגשות".
רשת 10 ערוץ 10 מיזוג טלוויזיה תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד