י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מדוע קבע המושל הנוכרי - מזוזה בפתח ביתו

מושל ניו יורק קבע אתמול מזוזה בפתח ביתו וצייץ על כך בטוויטר: "זהו סמל יהודי עתיק להגנה, שההגנה הזו תשפיע על כל ניו יורק" מדובר באדם אוהד ישראל מובהק בצורה בלתי רגילה

המזוזה בפתח אחוזתו של המושל. (מתוך טוויטר)
המזוזה בפתח אחוזתו של המושל. (מתוך טוויטר)



מושל ניו יורק אנדרו קומו העלה בחשבון הטוויטר שלו, תמונה של מזוזה יוקרתית שאותה הציג בגאווה, כשהיא קבועה בכניסה לאחוזה שלו.

אתר Yeshiva world news, מפרסם כי את המזוזה הוא קיבל במתנה מבית הספר היוקרתי האורתודוקסי "אפטר ישיבה איי סקול", בפארוקאווי שבברוקלין ניו יורק.

המושל צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "תודה לתלמידי הישיבה אפטר שנתנו לי את המזוזה בשביל האחוזה שלי, זהו סמל יהודי עתיק להגנה, שההגנה הזו תשפיע על כל ניו יורק".




המושל קומו ידוע כתומך ישראל מובהק. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', קומו הודיע לפני שנתיים כי חתם על החלטה לפיה ניו יורק תחרים עסקים המחרימים את ישראל.

לאחר שחתם על הצו, צייץ קומו בטוויטר: "אני חותם על צו מנהלי שאומר בצורה מאוד ברורה שאנחנו מתנגדים לתנועת ה-BDS", צייץ המושל, אנדרו קומו. "אם אתם מחרימים את ישראל, ניו יורק מחרימה אתכם".

על פי הצו, עסקים שיחרימו את ישראל, לא יוכלו לנהל עסקים עם מדינת ניו יורק, וחברות שימשכו את השקעותיהם מישראל - ניו יורק תמשוך מהן את השקעותיה.

המושל, דיבר אז באירוע הצדעה לישראל ואמר, "תנועת החרם מפחידה יותר מאשר התקפות הטרור נגד יהודים. הם הולכים לבתי עסק רגילים ברחבי העולם כדי ליצור אויב תאגידי בישראל, ואנחנו לא יכולים להרשות שזה יקרה".



אנדרו קומו. צילום: רויטרסצילום: אנדרו קומו. צילום: רויטרס
אנדרו קומו. צילום: רויטרס


קומו הוסיף: "כחבר במפלגה הדמוקרטית, תמיד קיבלתי כמובן מאליו, כי קיים קשר טבעי עם ישראל שאינו מוטל בספק. כעת יש היבטים של המפלגה הדמוקרטית שביקורתיים כלפי ישראל באופן לא מידתי".

לפני שלושה שבועות הוא התבטא ואמר, "אני רוצה להביע הזדהות עם ישראל דווקא על רקע האיומים נגדה מכיוונה של איראן, אני הייתי בישראל ב-2002 כשאף אחד לא רצה להגיע לישראל עקב הפיגועים הגדולים בהם נרצחו מאות יהודים, ואני הגעתי אז בכוונה להראות לכולם שאני תומך בישראל".

קומו אמור להגיע לישראל בשבועות הקרובים, יחד עם משלחת גדולה של אנשי עסקים ופוליטיקאים תומכי ישראל.
קביעת מזוזה אנדרו קומו אוהד ישראל מושל ניו יורק אפטר ישיבה איי סקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד