י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לא רק גאדג'ט: מה צריך לדעת על שעונים חכמים

אחרי המחשבים הניידים והטלפונים החכמים, הטכנולוגיה רק נעשית קרובה יותר • פעם סחבנו אותה על הכתף (והיא לא הייתה קלה), משם היא עברה אל הכיס (וזה לא היה ממש נוח) והיום על היד, מרהיבה ונוחה מאי פעם • אנחנו מדברים על השעון החכם, כמובן, זה שאם רק תנסו אותו לזמן קצר • תתהו איך לא עשיתם את זה קודם

לא רק גאדג'ט: מה צריך לדעת על שעונים חכמים



בשביל מה צריך את זה בכלל?
אתם בטח תוהים אם אתם באמת צריכים אותו ואם אתם יכולים לחיות בלעדיו. אז יכול להיות שהתשובה היא כן, לפחות עכשיו כשאתם עדיין לא יודעים מה אתם מפספסים.

אלא ששעון חכם הוא אחד הפיתוחים המדליקים והמתוחכמים שפותחו בשנים האחרונות, בין אם מדובר בשעון של אפל – זה שמתקשר גם עם האייפון והמאק שלכם – ובין אם מדובר בשעון של סמסונג או וואווי.

הוא מציע לכם המון מידע שאתם יכולים לקבל גם באמצעות הטלפון החכם, ממיילים והודעות טקסט, ועד לפייסבוק, עדכוני מזג האוויר ואפילו מדדי דופק ומוזיקה ישירות מהשעון. בקיצור, יש לשעון הזה המון יתרונות, בטח אם אתם חובבי גאדג'טים.

אז איך בוחרים את השעון המתאים?
נתחיל מהשאלה הפשוטה והבסיסית ביותר: איזה טלפון יש לכם? אנחנו כבר מכירים היטב את אפל ואת העולם השלם שבנתה לעצמה. אם יש לכם אייפון, אייפד או מאק, גם השעון החכם ישתלב בכל הסיפור הזה.

כך תוכלו לסנכרן בקלות בין כל המכשירים האלקטרוניים האלה, ואפל תלווה אתכם לכל מקום, בין אם אתם נושאים את המותג בתיק או על היד, והשעון שלה גם יפהפה, חייבים לציין. מנגד נמצא השעון של סמסונג, זה שיתאים מאוד למי שרגיל למערכת ההפעלה של אנדרואיד. אם אתם אוהדי אנדרואיד תגלו שהמיילים והיומן שלכם מסונכרנים עם השעון, ואלה רק שתי דוגמאות, כמובן.

עיצוב וחיי סוללה
אחרי שהחלטתם איזו מערכת הפעלה מתאימה לכם יותר, הגיע הזמן להיכנס לפרטים הקטנים יותר. העיצוב הוא נושא משמעותי, שהרי מדובר באקססוריז אופנתי לכל דבר, וכאן יש לכם שפע של אפשרויות.

כל היצרניות, מאפל ועד וואווי וסמסונג, מציעות לכם כמה דגמים אפשריים, כך שקל יותר לבחור סגנון שמתאים לכם. שימו לב גם לאורך חיי הסוללה, נקודה משמעותית למי שמחפש שעון חכם שילווו אותו למשך יום שלם (לפחות).

כמובן שאנחנו לא שוכחים גם את המחיר, מרכיב שכבודו במקומו מונח, אם כי הפערים בין שעונים חכמים שונים אינם גדולים מדי (בין 1,200 ל-1,700 ש"ח), מה שמאפשר לכם להתמקד במפרט הטכני, באיכות השעון, בעיצוב שלו ובאחריות שתקבלו, לרוב לשנה.
שעון חכם גאדג'ט סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד