י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בן הרב הראשי הותקף בצעקות: "אתם סרטן"

הרב יעקב ג'ייקובס, בנו של הרב הראשי להולנד, הותקף בצעקות על ידי אלמונים ברחובות בירת הממלכה אמסטרדם, בעת שנסע ברכבו עם בני משפחתו • "אני רגיל לצעקות נגדי, אבל הגיע הזמן לעשות לזה סוף", אומר הרב

מסעדה באמסטרדם
מסעדה באמסטרדם



האנטישמיות ממשיכה להכות ביבשת אירופה: בנו של הרב הראשי של הולנד הותקף בצעקות ברחובות אמסטרדם, כשאלמונים החלו לפתע לקרוא לעברו: "יהודים אתם סרטן".

הצעקות הושמעו לעבר הרב יעקב ג'ייקובס, בנו של הרב הראשי להולנד הרב בנימין ג'ייקובס, מצד מספר אנשים, בעת שנסע עם משפחתו ברכבו אתמול. הרב הגיש מיד לאחר מכן תלונה במשטרה

אתר AD news מדווח כי הצעקות נגד הרב התרחשו ברחוב באזור יהודי מובהק בדרום אמסטרדם. על פי הדיווח, בנוסף לקריאות "סרטן לכל היהודים" - הם הוסיפו מספר קללות וניבולי פה קשים שלא ראויים לציטוט באתר 'בחדרי חרדים'.

הגברים שצעקו, נסעו אחרי הרב ומשפחתו במטרה להפחידם. הרב הספיק לרשום את מספר לוחית הרישוי של הרכב, ועל פי הדיווח האנשים שצעקו נראו ממוצא מזרח תיכוני (מוסלמים).

הרב יעקב ג'ייקובס אמר לאתר AD: "אני רגיל לזה. גדלתי ככה, רגיל לצעקות נגדי. חשבתי שזה נורמלי ואין עם זה בעיה, אבל אני חושב שהגיע הזמן לעשות לזה סוף. אם לא אעשה משהו עם זה, מי יעשה?".

הרב הוסיף "אני דור עשירי באמסטרדם, אני לא מתכוון לעזוב פה".

ביתו של הרב הראשי בהולנד הושחת בשנים האחרונות מספר פעמים, והרב קיבל הוראה מהמשטרה שלא לנסוע ברכבת, כי הדבר אינו בטוח עבורו.

על פי נתוני משרד התובע המחוזי באמסטרדם, 141 תלונות על אנטישמיות נרשמו בשנת 2017.
אמסטרדם סרטן הרב הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד