ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הראשל"צ לבחורים: תבחנו בישיבות הספרדיות

הרה"ר הגר"י יוסף מסר שיעור כללי במסגרת סדר לימוד מיוחד שהתקיים בין בחורים מישיבות קטנות וגדולות, ואמר: "תבחנו בישיבות הספרדיות ואם לא תתקבלו תלכו לישיבות של אחינו האשכנזים"

הראשל"צ לבחורים: תבחנו בישיבות הספרדיות



כבכל ליל שישי, מתכנסים עשרות בחורי ישיבות לסדר לימוד בבית הכנסת 'שערי דוד', שבנשיאות הרב אליהו דיין בשכונת רמת שלמה בירושלים.

בשבועות האחרונים משתתפים בחורי הישיבות הקטנות בסדר הלימוד ולומדים בחברותות עם בחורי ישיבות בני קיבוץ לקראת המבחנים לישיבות גדולות, הלימוד בחברותות עם הבחורים בגילאים המבוגרים יותר, מעניק לבני הישיבות הצעירים כלים לקראת המעבר לישיבות הגדולות.

בחמישי האחרון, במסגרת סדר הלימוד השתתפו מעל ל-180 בחורים מישיבות קטנות וגדולות, למקום הגיע הראשון לציון הגר"י יוסף ונשא דברים במעלת חשיבות הלימוד בליל שישי וכן הרחיב במעלת לימוד בחברותות וחיזוק הבחורים הצעירים. הראשל"צ מסר שיעור כללי למעלה משעה ובירך את הבחורים מהישיבות הקטנות, "תבחנו בישיבות הספרדיות ואם לא תתקבלו תלכו לישיבות של אחינו האשכנזים", הרב סיפר כי בזכות השקידה של הבחורים הצעירים, עולם הישיבות הספרדי פורח ומתוכו יוצאים דיינים ומורי הוראה.

משגיחים וראשי ישיבות שהשתתפו במעמד השיעור הכללי מפי הראשל"צ, חיזקו את הפרויקט היחודי שיש בו תועלת גשמית ורוחנית ובזכותו הבחורים לומדים ברצף וללא הפרעה וכן נהנים מכיבוד עשיר לאורך כל הלילה.

לאחר הלימוד הפורה בליל שישי האחרון ובמיוחד דברי תורתו של הראשון לציון, שחיזק את הבחורים והתווה את דרכם בלימוד הגמרא וההלכה, מייסדי סדר ליל שישי מתכננים לארגן עוד ערב בשבועות הבאים בהשתתפות הראשון לציון, משגיחים וראשי ישיבות.



















רמת שלמה בחורי ישיבות הראשון לציון הרב יצחק יוסף ליל שישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד