י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרגש: הפוסט שהציל את המסיבה

פוסט מרגש שפורסם בקבוצת נשים ברשת החברתית הביא עשרות נשים לנסות להתגייס ולסייע לדודה שרק רצתה לשמח את אחיינית שלה

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay



שרית, אחייניתה של תמי הולצמן, מתגוררת עם משפחתה בעיירה קטנה בארצות הברית שאין בה בית ספר לבנות יהודיות. בצער רב שלחו אותה הוריה ללמוד הרחק מהמשפחה בעיר צפת שבישראל.

אמש התקיימה מסיבת סיום כיתה י"ב של שרית ושתי הסבתות של שרית רצו לבוא ולהחליף את האם שנמצאת במרחקים. סבתא אחת אחת לא יכלה לדרוך על הרגל ונאלצה לוותר על המסיבה ואילו הסבתא השנייה חיכתה למעלה משעה לאוטובוס שהיה אמור לקחת אותן לצפת הרחוקה. כשהתברר שהאוטובוס לא יגיע, הן ניסו למצוא סידור אחר לנסיעה אך הן הגיעו הרבה לאחר סיומה של המסיבה.

כך יצא ששרית כמעט חגגה לבד את המסיבה, אך פוסט שפרסמה דודתה תמי בקבוצת הפייסבוק 'עכשיו תורך', הפך את הקערה על פיה. תמי שאלה אם יש מתנדבת מהאזור שתסכים ללכת למסיבה, למסור לשרית את אהבתה של האם ונשיקה מדודתה והתגובות החלו לזרום.

נשים רבות רצו להגיע ולא יכלו מסיבות שונות, חלקן ניסו לארגן נשים אחרות מהאזור שהן מכירות ואולי תוכלנה ללכת ובסוף נמצאו גם כמה נשים שהרימו את הכפפה.

אישה בשם חגית ביטון יצרה קשר עם חברתה, מיכל בן אור שהלכה למסיבה ומיכל ביוזמתה הקליטה את אמה של שרית, מברכת את שרית לרגל היום המיוחד.

שילת קלסלסי, שהייתה גם היא באזור, גייסה שתיים מחברותיה, תהילה ואילנית, שיחד הלכו גם הן והביאו שוקולד לשרית הנרגשת.

בפוסט שפרסמה תמי הולצמן לאחר המסיבה היא מספרת כי האירוע לימד אותה ואת בני משפחתה כמה טוב ואהבה יש בעם ישראל, גם כאלה שלא הכירו קודם או פגשו.
מסיבה פוסט כיתה יב סיום שנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד