י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כיצד ישראלים רבים עושים כסף עם קריפטו מיינינג? גיא גלבויז מסביר

כריית קריפטו היא תחום אשר משלב ידע, תחכום, השקעת אנרגיה ושכר יפה. מדובר על עבודה אשר את רובה ככולה מבצע מחשב חזק מאוד על ידי פתירה של בעיות מתמטיות שונות. זו גם אחת הסיבות שישראלים רבים נוהים לכיוון זה, משקיעים וכמובן מצליחים מאוד

כיצד ישראלים רבים עושים כסף עם קריפטו מיינינג? גיא גלבויז מסביר



בישראלים משולבות כל התכונות הנדרשות על מנת לקפוץ למים העמוקים של כריית קריפטו, אך אין ספק שישנם דברים נוספים מלבד תכונות אופי מתאימות.

כדי להתחיל לעשות כסף מכריית קריפטו ישנם כמה דברים שצריך לעשות. חשוב להבין שרבים ברחבי העולם עוסקים בכריית קריפטו ולכן התחרות היא עצומה. מצד שני ההצלחה לא תלויה רק בכם אלא עומדת גם על כוחם של המחשבים אשר עובדים קשה על מנת לייצר בלוקים.

אז איך מתחילים לסחור בביטקוין?
כדאי להשקיע בידע הבסיסי ולא לרוץ קדימה לפני שמכירים את מושגי היסוד. ככל שתבינו יותר את המתרחש בשוק הבטיקוין כך תתקדמו מהר יותר ותגיעו להישגים.

אחד המושגים המרכזיים בתחום זה הוא הבלוקצ'יין. את הבלוקצ'יין ניתן לדמות ליומן דיגיטלי ששמור במחשבים של כל המשתמשים.

היומן כולל את כל ההיסטוריה של ההעברות שהתבצעו דרכו. הרישום הוא למעשה שרשרת של בלוקים שהיא זו שמרכיבה את המערכת ומכאן גם מגיע השם שלה.

להכיר כל מטבע דיגיטלי
השלב השני הוא הכרה של כל המטבעות אשר לוקחים חלק בשוק. באופן כללי ישנם קרוב למאה סוגים של מטבעות וירטואליים, מתוכן ניתן לומר שהביטקוין והאיתריום הם החזקים ביותר כיום.

יש להשקיע זמן מה על מנת ללמוד אודות המטבעות המובילים, כך תוכלו לקבל תמונה מלאה על מטבעות פוטנציאליים להשקעה. אין כל צורך להשקיע בלמידה של כל המטבעות וניתן להתרכז ראשית במטבעות המוכרים ביותר.

לדעת לקרוא את השטח
שלא כמו המטבעות שאנו מכירים, הביטקוין וחבריו שטים בשוק דינמי מאוד והמסחר בהם עשוי לגרום לתנודות מסחר משמעותיות. תנודות אלו עשויות להיות לעיתים חדות ואפילו מפתיעות.

גיא גלבויז הוא יועץ עסקי אשר מתמחה גם בתחום זה של כריית קריפטו וניתן לפנות אליו לקבלת מידע חשוב בנושא. הביטקוין, לדוגמא, ספג תנודות חדות במהלך שנת 2017 לאחר שאיבד 30% מערכו ולאחר מכן טיפס חזרה ברווח של יותר מ-100%.

התנודות הללו תלויות במספר רב של גורמים אשר בעיקר קשורים לפרק הזמן הקצר שבו נסחרים המטבעות בשוק, דעותיו של הציבור על המטבע, שינויים חוקיים של ממשלות וגופים עסקיים וכדומה.

כל אלו עשויים להשפיע ישרות על השער של המטבע הקריפטוגרפי. לדוגמא, סין לא אפשרה שימוש של התושבים במטבעות אלו וכתוצאה מכך המטבע קרס במדינה.

להיות קשובים לשטח
חשוב להיות בעניינים כל שכן כאשר מדובר על מטבע כל כך רגיש לשינויים. התעניינות בנעשה יכולה להיות קריטית ולהניע אתכם להשקעה או להמתנה.

את המידע ניתן לגלות באתרים שונים אשר נמצאים ברשת. כדאי גם להיוועץ עם מומחים בלחום כמו למשל גיא גלבויז אשר מכיר את שוק המטבעות הקריפטונים ומשמש בתור יועץ עסקי מומחה.

היות שמדובר על מטבע שמושך התעניינות רבה ומסקרן אנשים רבים חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולקרוא מידי יום באתרי החדשות השונים ידיעות שקשורות לנושא.

אפשר לעשות זאת באמצעות טוויטר וכלים אחרים בצורה נוחה ומהירה ומבלי לבזבז זמן רב במחקרים.

להיאזר בסבלנות
לא כדאי למהר בקבלת החלטות בנוגע להשקעות במטבע וירטואלי. למעשה מה שמומלץ הוא לאפשר לשוק לפעול ולא להיסחף אחר החלטות מסוכנות שתלויות בתנודה זו או אחרת.

מי שיהיה סבלני יגלה שהשוק מתייצב בדרך כלל לאחר תנודות חזקות. אז אין כל סיבה להילחץ וניתן לפעול בשלווה וביטחון.

כריית ביטקוין היא עניין של התמדה
בדיוק כמו בבית ספר כאשר הייתם צריכים ללמוד למבחן כך גם בהשקעה במטבעות וירטואליים יש לגייס משמעת עצמית גבוהה.

מדובר על כלי יעיל מאוד והוא יוכיח את עצמו בעיקר בתחום ההשקעות. היכולת להצליח להתמיד בלימוד של התחום על כל היבטיו הטכנולוגיים אשר כרוכים.

משמעת עצמית היא גם הימנעות מהרפתקאות שעלולות להתגלות כהפסד ובזבוז. עבודה אחראית ומסודרת והקפדה על כל הפרטים הקטנים יביאו לכם את התמורה בצורת התקדמות איטית אך בטוחה.

שיא הרגש
אין לרגש מקום בעולם העסקים. אמנם יש לנו נטייה להכניס רגשות אל עולם זה אך ככל שמדובר בסחר פיננסי במטבעות יהיה עלינו לפעול בצורה רציונלית ולא לאפשר לרגשות לקבוע את מהלך הדברים.

כלל זה תופס לגבי תחומים רבים בחיים בהם עדיף שלא להיכנס לרובד האישי ולנקוט בגישה מעשית. זו דרך טובה להצליח ולהתקדם.

אנו הישראלים מומחים בבניה של אסטרטגיה ובמקרים רבים אנו גם מצליחים בתחומים רבים. בכל מה שקשור למטבעות קריפטוגרפיים בניה של אסטרטגיית פעולה ושמירה עליה היא הכרחית.

תחילה יש לבחור את המטבע אשר הכי מתאים לכם להשקעה, בהמשך נבחן את כל ההיבטים והאפשרויות ונבחר את הדרך שלנו. ככל שנידבק באסטרטגיה אחת כך ההצלחה תגיע בקלות רבה יותר.

בלי עיניים גדולות
כל נושא הקריפטו מיניינג מבוסס על הדדיות ושיתוף פעולה חברתי. העיקרון הוא שכולנו יכולים להרוויח מהעניין אך לשם כך עלינו לעבוד בשיתוף פעולה ולבטוח אחד בשני.

היות והנושא מנותק מחברות האשראי והמערכת הבנקאית אז היא בנויה על אמון הדדי ועל שיתוף בתחום השיווקי. צריך לראות את התמונה במלואה ולא לחמוד את כל העוגה לעצמיכם. אם כל כורה יהיה חמדן אז השיתוף פעולה יכשל וכולנו נפסיד מכך.

את המידע תוכלו למצוא על ידי גלישה ברשת האינטרנט. אתרים שונים יספקו לכם תמונת מצב מעולה כך שתוכלו לדעת במה להשקיע ומתי.

קריפטו מיינינג ניתן לביצוע בדרכים שונות. אפשר להירשם לאתר אשר מספק לכם את הפלטפורמה לשם כך, להוריד תוכנה מתאימה ולהפעיל אותה כאשר אם מעוניינים לאפשר למחשב שלכם לכרות מטבעות.

איך זה פועל?
תוכנות מתקדמות מגלות למחשב איזה מטבע הכי משתלם לכרות ברגע זה (אך זה ניתן לשינוי אם אתם מעוניינים לכרות מטבע אחר).

הקצב של כריית המטבעות תלוי בכמה HASH לשנה המחשב שלכם מסוגך לייצר. תוכנות טובות ידעו לנצל גם את כרטיס המסך וגם את המעבד של המחשב. כאשר אתם מפעילים את התוכנה המחשב הופך לאיטי מאוד ולמעשה אין כמעט אפשרות להשתמש בו.

יתכן שכדאי להפעיל אותה רק בזמנים שאתם לא זקוקים למחשב כמו למשל בשעות השינה.
אמנם לא תהפכו למיליונרים בין לילה, אך בהתאם לעוצמת המחשב שלכם תוכלו להרוויח כסף ללא מאמץ.

היה והחלטתם להפוך לכורים יש באפשרותכם להצטרף למאגר כריה מקצועי. ההצטרפות כרוכה בהשקעה כספית כל שהיא אשר מיועדת לרכישות שיתופיות של ציוד טכני ומערכות מחשוב שונות.

בנוסף קיימות עלויות של תחזוקה שוטפת ועלות של שכירת מיקום אשר יתאים להקמה של חוות שרתים. כריית מטבעות עשויה להוות אפיק נוסף להשקעה, ברם נדרשת השקעה משמעותית בציוד רב ומערכות מחשוב ייחודיות.

אפשר גם להצטרף לשירותי כרייה בענן או לחילופין ניתן לשכור מקום בשרתים וירטואליים. אפשרויות אלו פחות מומלצות ועדיף לנקוט בשיטות האחרות אשר הוזכרו בכתבה זו.

גיא גלבויז מטבע דיגיטלי וירטואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד