י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ההזדמנות שלכם: הסטארטאפים שעושים מיליונים

הסטארטאפים בישראל הפכו למעצמה בינלאומית שמגלגלת מיליארדי שקלים • רבים וטובים משקיעים את הונם בסטרטאפים שעושים אקזיטים נאים • כעת הגיעה ההזדמנות שלך

ההזדמנות שלכם: הסטארטאפים שעושים מיליונים



יותר ויותר אנשים בישראל, נחשפו בשנים האחרונות לעולם הסטארטפ, הן הישראלי והן העולמי, וזאת על רקע העובדה שמדינת ישראל מובילה את הקטגוריה וזוכה לתשבחות בינלאומיות, כשרק בשנת 2017 היקף האקזיטים מסטארטפים בישראל עמד על 23 מיליארד דולר.

הדוגמא הבולטת לכך היא "מובילאיי". המשקיעים שהצטרפו למיזם בתחילת הדרך והאמינו בו במשך כל התהליך עד המכירה לאינטל ב-2017, גרפו לכיסם רווח של מיליארדי שקלים.

זו אמנם דוגמא קיצונית, אך מאחר וישראל היא בירת הסטארטאפים העולמית, ישנן דוגמאות למכביר של סטארטאפים ישראליים שהביאו לתשואה נאה למשקיעים.

רק השבוע השתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס שבוע הסייבר הלאומי ובו צוטט אומר כי "ישראל מקבלת כ-20% מסך ההשקעות הפרטיות בסייבר בעולם".
כנראה שיש לכך סיבה טובה.

הסטרטאפים השונים הפכו למוצר השקעה חם ואטרקטיבי, בעיקר בקרב אלו המעוניינים לחסוך לילדיהם עבור רכישת דירה או מימון חתונה או לימודים.

כסף קטן יכול להפוך לגדול כשהסיכון מחושב בעיקר מול השקעות מקטגוריות אחרות.

אחת החברות המובילות בתחום היא קבוצת 'בסדנו' שרכשה את אמונם של אלפים והפכה לאטרקטיבית בשוק בעיקר בגלל מגוון ערוצי ההשקעה שהיא מציעה בענף הסטארטאפים עם רמות סיכונים שונות ומתחומים שונים הכוללים בנקאות, נדל"ן, בינה מלאכותית, מוצרים רפואיים, חוכמת ההמונים ועוד, זאת לצד שלל מסלולי השקעה באפיקים סולידיים כדוגמת נדל"ן בישראל ובחו"ל.

וועדת מומחים בלתי תלויה פועלת לצד הנהלת קבוצת 'בסדנו' בבדיקת הסטארטאפים ובוחנת באופן קפדני את הפוטנציאל והכדאיות של כל מוצר ומוצר.

הצוות המקצועי והמגוון שמוביל את תהליך המיון בשלב הבאת הסטארטאפים - נודע בניסיון עשיר של מעל ל-3 עשורים בתחום ההייטק והיזמות.

בין החברים בוועדה נמנים אריק יקואל, יועץ טכנולוגי - ניצב בדימוס, לשעבר ראש המינהל הטכנולוגי וראש אגף תכנון וארגון במשטרת ישראל; ד"ר אילן כהן - יועץ קניין רוחני ורישום פטנטים, שותף בכיר ב'ריינהולד-כהן', חברת הקניין הרוחני המובילה בארץ, המתמחה ברישום פטנטים, בבדיקת נאותות, ברישוי ובמסחור; ועוד.

'בסדנו' משמשת בשנים האחרונות כגשר לאלו המבקשים להיות חלק מהסיפור המצליח של עולם הסטארטאפ שכאמור הופך לאטרקטיבי יותר ויותר, והיא מפעילה מערכת מקצועית של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שתפקידה לקלוט את העסקאות, למיין ולסנן מתוכן את הטובות ואת בעלות הפוטנציה הגבוהות ביותר.

דרך 'בסדנו' ניתן להכיר את התחום שזכה לתהילת עולם, ללמוד עליו ולהעמיק בו וכמובן לעשות בו שימוש כלכלי מצליח.

בימים האחרונים, קבוצת 'בסדנו' פותחת את שעריה בפני אלו המעוניינים להכיר ולהיות שותפים ומומחי החברה מעניקים ייעוץ חינם ועשיר לכל פונה. זה הזמן לחיבור עם הדבר האמיתי והגדול.

רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן להשארת פרטים





סטארטאפ בסדנו חרדים בעסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד