י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתניהו: ''מדינות יכולות לעשות את הנורא ביותר''

במסגרת בשבוע הסייבר הלאומי של המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א אמר רה"מ, "מדינות יכולות לעשות את הנורא ביותר, להכאיב למערכות החשובות ביותר ואף להשתלט עליהן וזה לא תיאורטי. זה כבר קורה"

נתניהו בכנס. צילום: חן גלילי- שבוע הסייבר
נתניהו בכנס. צילום: חן גלילי- שבוע הסייבר צילום: חן גלילי



"מדינות יכולות לעשות את הנורא ביותר, להכאיב למערכות החשובות ביותר ואף להשתלט עליהן וזה לא תיאורטי. זה כבר קורה", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע הסייבר הלאומי של המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א.

בדבריו אמר נתניהו, "אני חושב שאנחנו יכולים להגן על עצמנו מפני זה, וזהו מירוץ מתמיד ועל מנת להישאר מקדימה חייבים לרוץ וזה יהיה מאתגר יותר, וזה יהיה מאתגר בגלל הצמיחה שלא תאומן בעידן הדיגיטלי. אנחנו לחלוטין מחויבים להגן על מדינתנו ומדינות אחרות מהאיום".

ראש הממשלה אמר, "אנו רוצים להגן על החברה - אנחנו בעולם שעובר שינוי מהותי - תראו את החברות המובילות ב-2006 וב-2016, השינוי עובר במהירות שלא נראתה מעולם, הצורך הוא בביג דאטה, ובבניית תעשיות חדשות".

העידן הדיגיטלי מייצר עושר צמיחה ויתרונות שלא ניתן לדמיין אי אפשר לחזור לעולם של פעם. "דיברנו על מערכות התעופה והתנועה, יש הזדמנויות שלא ייאמנו ועמן האיומים – לא יהיו פתרונות שיפסיקו את התקיפות , אנחנו יכולים לנטר ולמנוע מה שאפשר, אבל הדרך היחידה היא לרוץ קדימה, זהו מבחן לציביליזציה שלנו, וזה ייבחן לא רק על ידי ארגוני טרור ופושעים אלא גם על ידי מעשי המדינות" אמר.
שבוע הסייבר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד