ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

החרדים שתקו - החילונית נחלצה להגנת חב"ד

מבין כל חברי הכנסת, דווקא המחוקקת החילונית הפתיעה והביעה התנגדות להחלטת ראש עיריית תל אביב לבטל את האירוע הדתי שהיה אמור להתקיים בעיר בהפרדה. מבין חברי הכנסת החרדים, רק אחד מדבר

כיכר רבין. צילום ארכיון: תומר נויברג, פלאש 90
כיכר רבין. צילום ארכיון: תומר נויברג, פלאש 90



סערת האירוע הנפרד שבוטל בתל אביב ממשיכה להכות גלים: לאחר שהבוקר פורסם גם כאן ב'בחדרי חרדים' מכתב ששלח ח"כ בצלאל סמוטריץ', ובו הוא תוקף את ביטול האירוע בטענה של הדרת נשים, מצטרפת אליו תומכת מפתיעה.

חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת כולנו פרסמה היום הודעת תמיכה בקיומו של הכנס. הח"כית ממפלגת כולנו, מגדירה עצמה כפמיניסטית וליברלית ועל כן הציוץ הזה הפתיע.

"אני אקח סיכון כאישה ליברלית ואף פמיניסטית", כתבה על עצמה ח"כ בן ארי. "אודה שאין לי בעיה עם אירוע בכיכר לחרדים בהפרדה, ואני גם לא מבינה מה היה דחוף לראש העיר לבטלו. וכן אני גם בעד מרוץ לנשים וכל מיני פעילויות אחרות לנשים בלבד", הוסיפה המחוקקת.

נראה כי בן ארי, ששימשה בעבר גם כחברת מועצת עיריית תל אביב, מכירה את תנאי העבודה בעיר החילונית ומבינה שביטול אירוע בהפרדה במרכז תל אביב בשם הליברליות ומניעת ההדרה היא לא פעולה לא ליברלית.

גם חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס צייץ בטוויטר: "‏לכל אקטיביסטיות המגדר הגזמתם נמאסתם. ביטול האירוע של חב"ד תל אביב הוא מאבק אחד יותר מדי, שיעלה לכם ביוקר. כי את ציבור הנשים במדינה כבר איבדתם".

חברי הכנסת מרגי, סמוטריץ' ובן ארי הם בין חברי הכנסת הבודדים שהתבטאו כנגד ביטול האירוע.

כזכור, בתחילת השבוע הודיע ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, על ביטול אירוע של חב"ד שהיה אמור להתקיים בכיכר רבין בעיר. זאת, בטענה שמדובר באירוע מדיר נשים - כיוון שהוא מתקיים בהפרדה.
עיריית תל אביב אירוע בהפרדה מירב בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד