י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זה עונשם של הנערים שביימו חטיפה וגרמו להיסטריה

שני נערים שגרמו לפני כמה שנים להיסטריה בישראל, כאשר ביימו חטיפה של אחד מהם, לאחר שהסתבך עם חובות בשוק האפור, הורשעו הבוקר: "ערן הביע חרטה על האירוע וציין כי לא הייתה בכוונתו לגרום להיסטריה ציבורית" הפרקליטות תלמד את גזר הדין ותשקול את צעדיה

חיפושים. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
חיפושים. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ



ניב אסרף וערן נגאוקר הורשעו במסירת ידיעות כוזבות על חטיפה, וגרמו להקפצה של כוחות ביטחון רבים לאזור חברון, והכל במטרה להשיג רווח כספי.

הפרקליטות ביקשה להטיל על הנאשמים עונשי מאסר וטענה כי חומרת המעשה - סיכון חייהם של החיילים והשוטרים שהיו מעורבים במבצע והמשאבים הרבים שהושקעו על מנת לאתר את השניים - מצדיקה ענישה משמעותית ומרתיעה. מדובר במעשה מתוכנן מראש של ביום חטיפה שנמשך שעות רבות באזור רגיש, חודשים ספורים לאחר אירוע חטיפת שלושת הנערים ז״ל.

בית המשפט הטיל על הנאשמים עונשי מאסר שירוצו בעבודות שירות וקנס כספי.

על ניב אסרף נגזרו ששה חודשי עבודות שירות וקנס כספי בסך 5,000 שקלים. על חבירו ערן נגאוקר, נגזרו שלושה חודשי עבודות שירות קנס כספי בסך 2,500 שקלים.

עו"ד עידן גמליאלי שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את ערן נגאוקר אמר לאחר ההרשעה כי "ערן הביע חרטה על האירוע וציין כי לא הייתה בכוונתו לגרום להיסטריה ציבורית. בית המשפט קיבל את טענותינו וגזר על ערן עונש מידתי המתחשב ברמת הענישה בעבירות דומות וכן בנסיבות האישיות ובכלל זה, שמדובר בצעיר ללא עבר פלילי ששיקם את חייו לאחר האירוע".

עו"ד אפרת פילזר ביזמן, מפרקליטות מחוז ירושלים מסרה לאחר גזר הדין כי הפרקליטות תלמד את גזר הדין ותשקול את צעדיה.


החיפושים אחר הנעדר לפני שלוש שנים. צילום: משה בוטביה - סוכנות תצפית

כזכור, ביום רביעי י"ג ניסן תשע"ה, הוקפצו מאות חיילים לאזור חברון, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה, על ידי צעיר בשם ערן נגאוקר, לפיו, חבירו ניב אסרף נעלם לאחר שנטש את רכבו באזור חברון והוא חושש כי נחטף.

במשך 8 שעות חיפשו אחריו כוחות רבים מיחידות מיוחדות, כולל מטוסים. בסימון, הוא אותר בוואדי בקרית ארבע.

לאחר חקירה התברר כי הוא לא נחטף, כי אם נמלט לאחר שהסתבך עם עבריינים להם היה חייב עשרות אלפי שקלים בגין חוב שצבר עקב הימורים שאינם חוקיים.
ביום חטיפה ערן נגאוקר ניב אסרף נעדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד