י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מי לראשות ומי הביתה: תוצאות הסקר נחשפות

בתום ימי ההצבעה הדרוכים בסקר המוניציפלי השבועי של 'בחדרי חרדים', שהוקדש השבוע לעיר ירושלים, נחשפות כעת לראשונה התוצאות המלאות • את מי מעדיפים המצביעים בראשות סיעות ש"ס ו'דגל התורה' במועצת עיר הבירה, את מי יש להדיח ומאיזה חתך אוכלוסיה צריך לבחור את הנציג הנוסף

ימריאו לראשות סיעותיהם? פינדרוס ובצלאל
ימריאו לראשות סיעותיהם? פינדרוס ובצלאל



הסיעות החרדיות בירושלים מסיימות קדנציה שתיזכר כקדנציה סוערת במיוחד, כשהיא רוויה בעיקר בקרבות פנימיים, תדרוכים תקשורתיים ונעיצת סכינים בגב, האחד מול רעהו – אבל גם בעשייה ברוכה.

וככל שהבחירות המוניציפליות מתקרבות – עולה השאלה: האם יש להשאיר את הנציגים הנוכחיים לקדנציה נוספת, או שהגיע הזמן לרענן את השורות.

בעזרתכם, יצא 'בחדרי חרדים' לסייע לראשי המפלגות החרדיות, שייאלצו להכריע בתקופה הקרובה על הרכבת הרשימות וזהות הנציגים - מי יהיה בראש ומי בזנב. אתם, גולשי האתר, הצבעתם בימים האחרונים בסקר המוניציפלי השבועי של 'בחדרי', שהוקדש השבוע לעיר ירושלים, וכעת נחשפות התוצאות.

השאלה הראשונה בסקר 'בחדרי' היתה: ברשימת 'דגל התורה' בירושלים ישנם כיום שלושה חברי מועצה. מי לדעתכם צריך לעמוד בראש הרשימה בקדנציה הבאה ולקבל את תפקיד סגן ראש העיר?

ע"פ התוצאות, 36% מהנשאלים סברו כי יצחק פינדרוס צריך לעמוד בראש הסיעה. 26% טענו כי יש להביא מועמד חדש לתפקיד היו"ר. 20% רוצים לראות את ישראל קלרמן כראש, ו-18% בלבד רוצים לראות את אליעזר ראוכברגר בתפקיד הבכיר.

ואילו השאלה השניה בסקר 'בחדרי' היתה: באיזה סגנון נציג אמור להיות הנציג הרביעי של 'דגל התורה' בירושלים?

באופן מפתיע, 34% סברו כי הנציג הרביעי צריך להיות חרדי עובד - שיהיה נציגם של בעלי החולצות הכחולות. 29% סברו כי יש להציב במקום זה נציג צעיר ורענן. 19% סברו כי הנציג צריך להיות מבוגר ובעל ניסיון – בדיוק כמו הנציגים הקיימים. 12% הנותרים רוצים לראות נציג ספרדי ברשימת 'דגל', ורק 65 מעוניינים לראות אישה ברשימה החרדית.

בשאלה השלישית, בדק 'בחדרי חרדים' את המצב בקרב מצביעי ש"ס בעיר הבירה. שאלנו אלו שינויים הייתם רוצים לראות ברשימה למועצה הבאה.

34% סברו כי צריך להחליף את כל הנציגים ולהביא חדשים. 28% סברו כי אין צורך להחליף את הנציגים, משום שהם הם עושים עבודה מעולה. 16% רוצים לראות את צביקה כהן מחוץ לרשימה. 11% מעוניינים שפיני עזרא יודח. 8% רוצים לראות את חיים כהן מחוץ לרשימת ש"ס, 2% מעוניינים לראות את שמואל מרציאנו בחוץ ו-1% בלבד מעוניין לראות את אברהם בצלאל מחוץ לרשימה.

בשאלה הרביעית שאל 'בחדרי חרדים' את המצביעים, מי לדעתם צריך לעמוד בראשות הרשימה לאחר עידן צביקה כהן?

ואלו התוצאות: 46% רוצים נציג חדש שיעמוד בראש. 30% מעוניינים לראות את אברהם בצלאל כיו"ר הרשימה הירושלמית. 14% רוצים את פיני עזרא בראש, 8% תומכים בחיים כהן ו-2% בלבד רוצים את הנציג האלמוני יחסית, שמואל מרציאנו.
אברהם בצלאל יצחק פינדרוס סקר בחדרי חרדים'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד