י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ברק מצא את האשם בהצתת הרכב של מני: "כך נראית הדרך ממתחם בלפור"

רכבו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה נתניהו, עלה הלילה באש נפתלי צייץ: "שרפו לי את הרכב", לצד תיעוד וידאו המשטרה: ככה"נ ניסיון להצתה אהוד ברק: "כך נוהגת המאפיה בחושפי שחיתות. כך נראית הדרך ממתחם בלפור"

נפתלי. צילום: פלאש 90
נפתלי. צילום: פלאש 90



סמוך לשעה 01:30 לפנות בוקר (שני) התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, דיווח על עשן שעולה מרכב חונה ברחוב יאנוש קורצ'אק בעפולה.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע. לוחמי האש שהגיעו גם הם למקום השתלטו על העשן ולרכב נגרם נזק.

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב שייך לגבר בשנות ה-40 תושב עפולה וממצאים ראשונים עולה כי ככל הנראה מדובר בניסיון הצתה.

עד מהרה התברר כי מדובר ברכבו של מני נפתלי, מי שהיה בעברו אב הבית במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נפתלי צייץ הלילה בחשבון הטוויטר וכתב "שרפו לי את הרכב", לצד תיעוד של הרכב השרוף בחנייה הסמוכה לביתו.


(מתוך חשבון הטוויטר של נפתלי)

נפתלי מקיים מאבק נגד משפחת נתניהו, הן במחאות רחוב והן בתביעות משפטיות, בגין תנאי עבודה קשים והשפלות שחווה מצידה של שרה נתניהו. באחת התביעות שניהל נפתלי נגד משרד ראש הממשלה, הוא זכה בפיצוי כספי.

יצוין עוד, כי נפתלי נוטל חלק פעיל בארגון ההפגנות מידי מוצ"ש בפתח תקווה, סמוך לביתו של היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט - היות והוא אינו שבע רצון מאופן טיפולו בחקירות ראש הממשלה.

אלדד יניב, שותפו של נפתלי למאבק ולהפגנות נגד השחיתות השלטונית התייחס לשריפה בראיון לגלי צה"ל ואמר, "אנחנו לא יודעים שום דבר, רק שרף האלימות נגד הפעילים החברתיים שמפגינים נגד השחיתות עולה משבוע לשבוע. צריך לחקור את זה בכל הכוח, להפעיל גם את השב"כ... שיוציאו את הידיים מהכיסים לפני שיקרה פה רצח... אנחנו צעירים מדי כדי לשכוח את 95', מה אנחנו מחכים להדליק נרות בכיכר?".

מני נפתלי התארח במוצ"ש בתוכנית "פגוש את העיתונות" אצל רינה מצליח. במהלך התוכנית כינה שר התקשורת איוב קרא את נפתלי "עבריין ועד מדינה". בתגובה, קם נפתלי ממקומו ואמר, "אני עד מדינה ועבריין, ואתה ערבי". אחר כך עזב את האולפן.

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, אהוד ברק צייץ בתגובה בטוויטר: "בשבוע שעבר גנבו למני נפתלי את האופנוע. הלילה - האיש האמיץ גילה את הרכב שלו עולה בלהבות. השלב הבא יהיה נסיון לפגוע בו פיזית. אתם יודעים למה. כך נוהגת המאפיה בחושפי שחיתות. כך נראית הדרך ממתחם בלפור למתחם ג'ואריש. מנדלבליט התעורר! את תוצאות המריחה שלך עלולים עוד לקבור".
מני נפתלי שריפת רכב הצתה עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד