י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שמחה ראשונה: רובשקין חיתן את בנו • צפו

כחצי שנה לאחר השחרור המפתיע מהכלא, ר' שלום מרדכי חגג בתחילת השבוע, חתונה לבנו יוסי והשמחה הרקיעה שחקים, ונרשמה גם אחדות, בין הבאים היו גם רבנים ליטאים, כדוגמת ר'"י לייקווד הגר"י אולשין • צפו בתיעוד מהשמחה

רובשקין רוקד בחתונת בנו
רובשקין רוקד בחתונת בנו



לאחר השחרור המהדהד, ר' שלום מרדכי רובשקין, השיא שלשום (ראשון) את בנו יוסי בקראון הייטס, עם הכלה, ברכה קוסובסקי, מספרינגפילד שבמדינת מרילנד ארה"ב.

בתיעוד ניתן לראות את ר' שלום מרדכי רובשקין, רוקד עם הרבנים הגאונים רבי ירוחם אולשין מראשי ישיבת לייקווד, הרב יעקב בנדר והרב פנחס ליפשיץ.

כמו כן, נראה רובשקין שר בעצמו זמן רב את השיר "הטוב כי לא כלו רחמיך" ומרקיד את הציבור. ההתרגשות לאורך האירוע כולו היתה רבה. זו חתונה ראשונה לאחד מצאצאיו שהוא זכה להשתתף בה, מאז שחרורו המפתיע מהכלא.


(באדיבות: עדכוני חב"ד)

רובשקין אף ביצע על הבמה, יחד עם הזמר החב"די בני פרידמן, את "טאטעניו" של אברהם פריד.

כזכור, בליל זאת חנוכה השנה, התבשר האסיר החרדי ר' שלום מרדכי רובשקין על שחרורו המיידי, לאחר שקיבל חנינה מהנשיא טראמפ.

רובשקין שנשפט ל-27 שנות מאסר לפני כמעט 9 שנים, שוחרר באורח פלאי אחרי ריצוי 8 שנים בכלא, כשהנשיא טראמפ מדהים את העולם החרדי כולו.

לאחר שחרורו המונים יצאו לרחובות ופצחו בריקודים סוערים להודות ולהלל להשי"ת על הנס. מאז שחרורו הוא הפך לפופולרי, למקור השראה, במשך שבועות ארוכים רובשקין היה בכותרות מזוויות שונות ואף הפך למשפיע מבוקש, הוא נואם כמעט מידי יום במקום אחר מספר את סיפורו ומתבל אותו בדברי אמונה וביטחון - וגורם לחיזוק הרבים בנושא.
שלום מרדכי רובשקין בני פרידמן יוסי רובשקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד