י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הסרטון שהביא לזמר הבעלזאי חוזה בינלאומי

הכל החל כשבכיר בחברת התקליטים העולמית צפה באקראי בשירו של בעל המנגן החסידי שלום למר. תוך זמן קצר, נחתם חוזה עם הזמר החסידי, בו סוכם כי הכל יתנהל בכפוף לערכיו החסידיים של למר • המפיק ל'בחדרי': "לא נתפשר על קוצו של יו"ד"

שלום למר. צילומסך: מתוך קליפ
שלום למר. צילומסך: מתוך קליפ



כשגרהם פרקר, נשיא "דקה גולד", חטיבה בחברת הענק "יוניברסאל מיוזיק גרופ", צפה באקראי באחד מסרטוני היוטיוב של שולם למר, הוא נדלק מיד על קולו האגדי של הזמר החסידי הצעיר.

פרקר שיתף את שאר המנהלים בחטיבה, והם היו נפעמים בצורה דומה, "הזמר הזה צריך להיות חתום כאן", החליט פרקר, "יש לו קול של אחד למיליון". הוא לא איבד זמן ופנה לזמר החרדי הצעיר.

אתר Yeshiva world שדיווח לראשונה על החוזה חסר התקדים שנחתם בין הזמר עם החברה הגדולה בעולם למוזיקה, מספר כי למר היה המום. "לא חשבתי שזה אמיתי, חשבתי שזו מתיחה, אבל אמרתי לעצמי, למה לא להחזיר תשובה לאימייל" סיפר. "אחרי כמה ימים של שיחות בברוקלין התחלנו לדבר על הסכם ביני לבין החברה", מוסיף למר.

זמו קצר לאחר הפגישה של הבכיר עם הזמר החסידי, נחתם החוזה, ובו סוכם כי החברה תנהג במלוא ההתחשבות והרגישות בעקרונותיו החרדיים והחסידיים של למר. כל פרט בחוזה, מבחירת שירים, מילים, מקורות מוזיקליים, הכל נעשה בהתאמה אישית כדי לא לפגוע בערכיו הדתיים של הזמר החסידי.



שלום למר, חסיד בעלזא, למד בחיידר בעלזא בבורו פארק, ובישיבת מיר בירושלים, והוא הגיע למה שהרבה זמרים אפילו לא חולמים להגיע.

מנהלו האישי של הזמר למר, יוחי בריקסמן, סיפר ל'בחדרי חרדים' על החתימה המפתיעה, ואמר "שולם ואני לא התפשרנו על קוצו של יו"ד בחוזה, אנחנו נשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ההלכה". בריקסמן הוא אחד המפיקים הגדולים במוזיקה החסידית ומשמש כמנצח בתעשיית המוזיקה.

בריקסמן הוסיף כי, "התייעצנו בנושא עם כמה רבנים, אנחנו מוודאים שהכל נשאר בסטנדרט הגבוה ביותר של ההלכה".
שלום למר זמר חסידי חוזה יוניברסאל מיוזיק גרופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד