י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הישראלים זעמו - ומזכ"ל האו"ם מחק את הציוץ המטופש

מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו על מצבם של הפליטים הפלסטינים, וכתב כי "סוכנות הסיוע אונר"א עושה הרבה כדי לסייע לפלסטינים, כדי לתת להם תקווה". אלא שגוטרש צירף לציוץ תמונה שעוררה סערה - והוא נאלץ למחוק את הציוץ

צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90
צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90



מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו על מצבם של הפליטים הפלסטינים, וכתב כי "סוכנות הסיוע אונר"א עושה הרבה כדי לסייע לפלסטינים, כדי לתת להם תקווה".

גוטרש צירף לציוץ תמונה של ילד פלסטיני מפריח עפיפונים. העפיפונים הם אמנם עפיפונים "ידידותיים", כאלה שלא שורפים שדות, אבל בזמן שהפלסטינים שורפים שדות של ישראלים עם עפיפוני תבערה, מן הראוי שאדם כמו מזכ"ל האו"ם שאמור להיות נייטרלי, לא יצייץ בעד הפלסטינים עם תמונה של עפיפונים.

מיד לאחר שצייץ את הציוץ, התנפלו עליו הגולשים הישראלים, ותקפו אותו מכל זווית אפשרית. חלק מהגולשים תהו האם הוא העלה את התמונה בכוונה, כדי לקחת צד בסכסוך הבלתי נגמר.

עיתונאים ודוברים ואנשי מדיה היו יותר ממלכתיים עם התגובות שלהם. לדוגמא דובר צה"ל לשעבר לתקשורת הזרה, פיטר לרנר, מהמסבירנים הטובים ביותר שיש היום למדינת ישראל, כתב למזכ"ל האו"ם באנגלית, "מישהו לא סיפר למזכ"ל, כי 6000 דונם שדות נשרפו על ידי עפיפוני ובלוני תבערה".

לאחר המתקפה נגד המזכ"ל, הציוץ נמחק.

בדרך כלל, חשבונות טוויטר של פוליטיקאים, מפורסמים, נשיאים וראשי ממשלה, מנוהלים על ידי אדם שאחראי לכך, וככל הנראה אותו 'סטודנט' שצייץ את הציוץ הבין ש"עשה פאדיחה", ומחק את הציוץ. סביר להניח שמלכת בריטניה שחצתה את גיל ה-90, לא מצייצת בחשבון הרשמי של ארמון המלוכה, חוץ מכמובן נשיא ארה"ב, שמצייץ בעצמו, מאחר והוא לא נשיא שממש נוהג לפי כללי הפרוטוקול.
טרור העפיפונים ציוץ אנטוניו גוטרש עזה פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד